نماینده مردم خرم آباد و چگنی ملکشاهی راد از واحدهای مختلف اداری اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بازدید و از نزدیک با کارکنان دیدار کرد.
کد خبر: ۳۱۶۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵ 23 October 2016

به گزارش تابناک لرستان  در این بازدید ملکشاهی راد نماینده مردم خرم آباد و چگنی از واحدهای مختلف اداری بازدید به عمل آورد و از نزدیک با کارکنان دیدار کرد

ملکشاهی راد ضمن قدردانی از تلاشهای مدیریت و کارکنان اداره ثبت و اسناد استان در ارائه خدمات مطلوب به مردم خواستار ارائه خدمات ثبتی سریع و ایمن به مردم شریف لرستان شد
ملکشاهی راد در ادامه به اهمیت سازمان ثبت اسناد و املاک اشاره کرد و این سازمان را پیشرو در عرصه خدمت رسانی به مردم دانست که نقش و جایگاه مهمی در توسعه فراگیر و پایدار کشور به عهده دارد.
 در ادامه آقای چهری مدیرکل ثبت و اسناد لرستان به ارائه گزارش عملکرد این اداره کل پرداخت و گفت که 18سامانه ارائه خدمات الکترونیکی در ادارات ثبت و اسناد و املاک استان اجرایی شده است . وی گفت که به منظور ارائه خدمات مطلوبتر مجوز اداره ثبت اسناد و املاک ناحیه 2 خرم آباد اخذ شده است . چهری گفت که آرشیو اسناد خرم آباد تا یکماه آینده به اتمام می رسد . مدیرکل ثبت و اسناد استان از بهره برداری سامانه شمیم ( سنددار کردن زمینهای کشاورزی ) در خرم آباد و ازنا خبر داد . چهری در ادامه گفت که با ارائه 18 سامانه الکترونیکی ضریب امنیتی در ارائه خدمات ثبتی بالا رفته است و برای نمونه در تمامی دفاتر اسناد رسمی استان اثر انگشت بصورت الکترونیکی ثبت می شود . چهری از تعیین تکلیف 25 هزار از املاک بدون سند در استان خبر داد .  
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار