کد خبر: ۳۲۶۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵ 09 November 2016
دوباره در لرستان سیل آمد تا یک محک واقعی زده شود که امکانات و تجهیزات و توانایی مدیریتی در مقابله با حوادث پیش‌ بینی‌نشده‌ای چون سیل، در استان ما چقدر است؟!
سیل آمد تا رزمایش‌ و مانورهایی که در هفته های گذشته برگزار شده یا خواهد شد را محک بزند. سیل آمد تا کارایی رزمایش‌ها را از نظر عملی و تخصصی امتحان کند.

دو سال پیش در ۲۸ مهرماه سیل منطقه‌ی شوراب ويسيان را فرا گرفت و جان زنده‌یاد کاظم صفرزاده و سه دانش‌آموز دیگر را گرفت و همان موقع هم تأکید شد که با به‌کارگیری درست امکانات و مدیریت‌ها، دیگر شاهد تکرار چنین حوادثی نباشیم اما پس از گذشت یک سال سیلاب به شهرستان کوهدشت هجوم برد و جان یک خانواده سه نفری شامل پدر مادر و فرزندی را گرفت و امروز نیز سیل دانشجوی میهمان ما را با خود برد.

مدیر کل مدیریت بحران استان در ماهای گذشته هشدار داده بود که اولین بارش های پاییزی تند ، رگباری و شدید خواهد بود و احتمال سیل و آب‌گرفتگی معابر در پاییز وجود دارد و از مسئولان و متولیان خواسته بود تدابیر لازم را در این ارتباط اتخاذ کنند.اما غفلت برخي مسئولان استان سبب بروز خسارت‌های جانی و مالی در مرکز استان شد که در یک نگاه می‌توان به عمق خسارت‌های این شهر پی برد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار