نمایندگان استانداران ایلام و لرستان روز پنجشنبه با حضور در منزل مرحومه فروزان مرادوند دانشجوی اهل شهرک ولیعصر شهرستان بدره که در جریان سیل اخیر شهر خرم آباد فوت کرد، با خانواده او دیدار کردند.
کد خبر: ۳۲۷۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹ 11 November 2016

به گزارش تابناک لرستان نمایندگانی از طرف استانداران استان های ایلام و لرستان در دیدار با خانواده فروزان مرادوند پیام تسلیت استانداران این 2 استان را به بازماندگان این مرحومه ابلاغ کردند و ضمن دلجویی از این خانواده به ابراز احساسات بازماندگان پاسخ دادند.
مرگ دلخراش فروزان مرادوند دانشجوی کارشناسی رشته زیست شناسی دانشگاه لرستان احساسات عمومی مردم را جریجه دار کرد.
مسعود بهرام نژاد مدیر کل حوزه استاندار لرستان، ناهید پرویز پور مدیرکل سیاسی استانداری لرستان، لیلا سلاح ورزی مدیر کل بانوان استانداری لرستان و همسر شهید زنده سید نورخدا موسوی نمایندگان استاندار لرستان در این دیدار بود که در معیت خیراله گراوند مدیر کل سیاسی استانداری ایلام، کلثوم خلیلوند مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام، سیروس مراد حاصلی فرماندار بدره بعنوان نمایندگان استاندار ایلام و همچنین هادی صی هاشمی عضو شورای شهر بدره در این دیدار حضور داشتند.
مسعود بهرام نژاد ضمن ابلاغ پیام تسلیت بازوند استاندار لرستان به بازماندگان و مردم استان ایلام با بیان ابراز همدردی و پیام محبت آمیز مردم استان لرستان از تلاش و پیگیری نهاد های ذیربط با این اتفاق خبر داد.
کلثوم خلیلوند نیز با تشکر از حضور و دلجویی نمایندگان استانداری لرستان از ابراز محبت و پیام های تسلیت مردم این استان تشکر و ابراز امیدواری کرد با بهره گیری از ساز و کارهای مدیریت شهری و چاره جویی بهتر در این زمینه از بروز چنین اتفاق هایی پیشگیری شود.
متوفی عضو خانواده ای هشت نفره در شهرک ولیعصر از توابع شهرستان بدره است که اوایل هفته جاری در جریان وقوع سیل در شهر خرم آباد دچار حادثه شد.
شهرستان بدره در 87 کیلومتری ایلام واقع شده است.
منبع :ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار