کد خبر: ۳۲۷۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳ 12 November 2016
سامانه پخش شبکه‌های دیجیتال صدا و سیما در بخش ملاوی شهرستان پلدختر با حضور مدیرکل و معاونین صدا و سیمای مرکز لرستان، نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان و اهالی منطقه افتتاح و به بهره‌برداری رسید .
محمد بازوند مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان در بهره‌برداری از سامانه دیجیتال ملاوی گفت: با افتتاح این سامانه اهالی روستاهای مورانی، ملاوی، گل گل، کیان‌آباد و پران پرویز و دیگر روستاهای هم‌جوار از 16 شبکه رادیویی و 18 شبکه تلویزیونی برخوردار شدند.
وی اعتبار هزینه شده برای افتتاح این سامانه را یک میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با راه‌اندازی این ایستگاه پوشش شبکه‌های دیجیتال در شهرستان پلدختر به  85 درصد ارتقا پیدا کرده است و درصدد هستیم  15 درصد باقی‌مانده را نیز با همکاری و حمایت های مسئولان سازمانی و استانی در کوتاه‌ترین زمان زیر پوشش شبکه دیجیتال قرار دهیم.
بازوند با اشاره به اینکه این فرستنده از نوع نسل دوم تلویزیونی دیجیتال و جدیدترین سیستم روز دنیاست، اضافه کرد: امیدواریم با این کار بتوانیم خدمتی به این مردم که ولی نعمتان ما هستند کرده باشیم.
در این مراسم همچنین دکتر کاظمی نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از صدا و سیمای مرکز لرستان اظهار کرد: ماهواره فرهنگ، دین و عقاید ما را هدف قرار داده و سازمان صداوسیما با توسعه ایستگاه‌های دیجیتالی می‌تواند این توطئه را خنثی کند که تاکنون عملکرد مناسبی در این حوزه داشته است.
 
وی افزود: از صدا و سیمای مرکز لرستان انتظار داریم نسبت به معرفی ظرفیت‌های توسعه‌ای مناطق محروم مثل پلدختر توجه ویژه‌ای داشته باشد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار