کد خبر: ۳۲۸۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲ 13 November 2016
بهرام براری صبح یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با اشاره به اجرای طرح سراسری اربعین اظهار داشت: در اجرای این طرح تعدادی از استانها که به نحوی افتخار پذیرش و حضور زائران کربلا را دارند تحت عنوان استان های هدف مشخص شده اند.
وی با بیان اینکه با توجه به اقامت یا عبور زائران اربعین در این استانها طرح های نظارتی بیشتر نمود خواهد داشت، تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح اعمال نظارت بر روند توزیع و عرضه کالا و خدماتی است که متناسب با این ایام صورت می گیرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان لرستان با تاکید بر اینکه بر روند حمل و نقل بین شهری، خدمات هتل داری، رستوران ها و غذاخوری ها و کالاهایی که به صورت یومیه مصرف می شود نظارت خواهیم داشت، افزود: این طرح از ابتدای هفته جاری آغاز شده و به مدت دو هفته ادامه دارد.
براری با اشاره به اینکه شعب اداره کل تعزیرات حکومتی به صورت سیار و متشکل از نمایندگان دستگاه های نظارتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، راهداری، اتاق اصناف و دانشگاه علوم پزشکی بر روند عرضه و تقاضا نظارت می کنند، گفت: به شکایات افراد در شعب سیار رسیدگی می شود.
وی ادامه داد: افراد می توانند شکایات خود را از طریق شماره ۱۲۴ به سازمان صنعت، معدن و تجارت انتقال داده و یا شکایت خود را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۹۶۵۱ سازمان تعزیرات حکومتی ارسال و یا موارد را با شماره تماس ۳۳۳۲۵۰۵۸ ۰۶۶در میان بگذارند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار