کد خبر: ۳۲۸۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳ 13 November 2016
سیدحمیدرضا کاظمی روز شنبه در دیدار مدیر کل مخابرات استان لرستان افزود:در حوزه ارتباطات به ویژه آنتن دهی تلفن همراه دربیشتر مناطق شهری و روستایی شهرستان پلدختر خوب نیست و عدم آنتن دهی موجب نارضایتی مردم و مشترکان شده است .
وی گفت: تلفن های ثابت بعضی از روستاهای شهرستان قطع هستند و مردم در این رابطه با مشکلات اساسی مواجه هستند .
وی با بیان این که امروزه ارتباطات و فناوری اطلاعات شاهرگ توسعه است افزود: سرعت اینترنت در شهرستان پلدختر بسیار پایین و کند است که موجب نارضایتی مردم و بروز مشکلات عدیده ای شده است .
وی با بیان این که اینترنت پرسرعت مطالبه جدی مردم شهرستان پلدختراست افزود: در پی حل مشکلات حوزه فناوری و اطلاعات مدیران کل مخابرات و ارتباطات و فناوری اطلاعات استان لرستان در سفر به شهرستان پلدختر مطالبات مردم پیگیری شد .
نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد: حضور مسوولان مربوطه در این شهرستان نتایج قابل قبولی داشته و آنتن دهی تلفن و قطع تلفن ثابت و کندی سرعت اینترنت برطرف شوند .
مدیر کل مخابرات استان لرستان گفت: امسال دو سایت TGدر مرکز شهرستان پلدختر راه اندازی شد و تا پایان سال جاری نیز دو سایت TG دیگردر این شهرستان راه اندازی خواهد شد . هومان محمودی افزود: تا پایان سال جاری دو سایت TG همراه اول در شهر معمولان نصب وراه اندازی خواهدشد و هم اکنون نیز در شهرهای پلدختر و معمولان اینترنت پرسرعت در حال واگذاری است. وی تصریح کرد: متقاضیان می توانند از طریق سامانه 2020 ثبت نام کنند حداکثر 24 ساعت بعد از ثبت نام با توجه به تعداد متقاضی ،اینترنت پرسرعت به آنان واگذار می شود .
مدیرکل مخابرات استان لرستان گفت: سایت های تلفن همراه در جاده اصلی پلدختر به خرم آباد مطابق برنامه نصب شده ،اپراتورهای ویژه به طور قطع در برنامه داشته باشند که مدیرکل فناوری اطلاعات استان پیگیری می کند . محمودی افزود: در رابطه با تلفن ثابت در شهر پلدختر بهترین پروژه مخابرات اف تی اف است که در اوایل هفته آینده کارشناسان طراحی جهت این طرح به شهرستان اعزام خواهند شد و مطابق برنامه مخابرات ابتدا در مرکز شهرستان شروع می شود .
وی خاطر نشان کرد: 53 سایت تلفن همراه جی ام اس روستایی در شهرستان پلدختر موجود است که به طور شبانه روزی نگهداری می شوند. مدیرکل مخابرات استان لرستان گفت: طبق برنامه اگر بعضی جاها در روستاها ارتباط تلفنی از طریق شبکه کابل قطع شود از سایت های جی ام اس روستایی استفاده می شود تا ارتباط آنها تکمیل شود.
فرماندار پلدختر گفت: مشکلات حوزه اینترنت وخطوط موبایل و نقاط کوری که در جاده ترانزیت اصلی وجود دارد که مورد بررسی قرار گرفت .
نعمت اله دستیاری اظهار امیدواری کرد: با عملیاتی شدن مصوبات جلسه امروز بزودی شاهد رفع مشکلات در بحث اینترنت ،خطوط موبایل و برطرف شدن مشکلات در این زمینه باشیم .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار