کد خبر: ۳۲۸۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸ 13 November 2016
آیت الله سید احمد میرعمادی در دیدار مدیر کل و تعدادی از کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: مجموعه حمل و نقل و راهداری همیشه پای کار بوده و هستند، من صمیمانه از زحمات آنها تشکر و قدردانی می کنم.
وی با اشاره به روند مناسب کاهش تلفات سوانح رانندگی در استان اظهار کرد: ادغام حمل و نقل و راهداری کار بسیار سنگین و دشواری است زیرا هر دو مجموعه، کار اجرایی و میدانی انجام می دهند و با زندگی مردم ارتباط مستقیم دارند.
وی با بیان اینکه اهمیت سهولت و پیشرفت در حمل و نقل بر کسی پوشیده نیست افزود: بخش حمل و نقل همواره همکاری و همراهی خوبی در برنامه ها و مناسبت های مختلف در استان دارند و هم اکنون نیز در بحث اربعین حسینی(ع) اقدامات خوبی انجام داده اند.
امام جمعه خرم آباد وضعیت ناوگان مینی بوسرانی استان را نیازمند توجه ویژه دانست و تصریح کرد: ناوگان اتوبوسرانی استان خوب و رضایت بخش است اما ناوگان مینی‌بوس‌رانی استان حال و روز خوبی ندارد و فرسوده است؛  امیدوارم که نوسازی این ناوگان در رأس برنامه ها باشد.
آیت الله میرعمادی با تأکید بر توجه ویژه به مسائل فرهنگی در حوزه حمل و نقل بیان داشت: لازم است تفاهم نامه ای بین دستگاه های اجرایی ذیربط تنظیم شود تا مسائل فرهنگی حوزه حمل و نقل سامان بگیرد و در نشست ها و بازدیدهای مشترک، مشکلات نمازخانه های بین راهی رفع شود.
نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه «جاده، دروازه ورودی شهرهاست» تأکید کرد: مبلمان جاده های استان نیاز به توجه دارد و رسیدگی به ظاهر جاده از جمله نصب علائم کافی، خط کشی و نصب گاردریل و حفاظ مناسب در نقاط خطر خیز علاوه بر زیبایی جاده ها ایمنی آن را افزایش می دهد و موجب کاهش سوانح رانندگی می شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار