کد خبر: ۳۲۸۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵ 13 November 2016
سرهنگ رضا شیراوژن با اشاره به این که پلیس  لرستان در این راستا با تمام توان به زائران اربعین خدمات امنیتی، توصیه‌های پلیسی، تعمیرات خودرویی، خدمات درمانی و تسهیل در تردد ارائه می‌دهد گفت: ایستگاه پلیس در موکب مردمی امام خامنه‌ای خرم‌آباد به‌ منظور ایجاد امنیت صددرصدی و مطلوب در راستای خدمات‌رسانی به زائران اربعین مستقر شده است.
وی با بیان این‌که فرماندهی انتظامی لرستان هم‌قدم با سایر مردم برای امداد رسانی و خدمت‌رسانی به زائران اربعین امام حسین(ع) تمام ظرفیت خود را به‌کار گرفته است، عنوان کرد: نیروی انتظامی خدمت‌رسانی به زوار اربعین امام حسین(ع) را تکلیف دینی خود می‌داند. شیراوژن گفت: اکیپ گشت سیار تعمیرات خودرویی برای خدمت‌رسانی به وسایل نقلیه در منطقه کمالوند که ورودی شهر خرم‌آباد است مستقر و  همچنین یک دستگاه آمبولانس به همراه تعدادی پزشک و پرستار برای ارائه خدمات درمانی به‌صورت شبانه‌روز  در این منطقه حضور دارند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان حضور پلیس در منطقه کمالوند خرم‌آباد که جایگاه اصلی خدمت‌رسانی به زائران اربعین امام حسینی(ع) است را پُررنگ دانست و اضافه کرد: تمام زائران امام حسین(ع) با امنیت خاطر در شهر خرم‌آباد و تمام شهرستان‌های استان،  استراحت و تردد می‌کنند این در حالی‌است که خدمات ویژه نیروی انتظامی در ایام اربعین تا پایان بازگشت زوار ادامه خواهد داشت.
شیراوژن با بیان این‌که بیش‌از ۳۰۰  هزار زائر اربعین حسینی از لرستان عبور می‌کند، گفت: افرادی‌ که در لرستان موفق به کسب ویزا می‌شوند می‌توانند از هر سه مرز مهران، شلمچه و چذابه از کشور خارج شوند.
وی بیان کرد: لرستان سه موکب در نجف، پنج مدرسه در کربلا و یک موکب بزرگ حضرت ابوالفضل(ع) برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی آماده کرده است. معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان افزود: چهار موکب نیز در شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، الیگودرز و کوهدشت راه‌اندازی شده است. 
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار