کد خبر: ۳۲۸۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵ 14 November 2016
علی کورانی فر روز دوشنبه درجلسه گرامیداشت هفته بسیج در محل فرمانداری ویژه بروجرد افزود: همه افرادی که دل در گرو نظام داشته باید در راستای ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی درجامعه تلاش کنند وهفته بسیج فرصت مناسبی برای گام برداشتن در این راستا است.وی با اشاره به بحث سالم سازی مناطق نیازمند کمک در بروجرد افزود: بسیج در این راستا پیش رو بوده و دیگر مسئولان دستگاه ها نیز باید با شناخت واقعیات این مناطق با بسیج شهرستان همکاری لازم را داشته با شند.
معاون استاندار لرستان وفرماندار ویژه شهرستان بروجرد بیان کرد:مدیران دستگاه‎های اجرایی شهرستان نیز باید با شناسایی نقاط قدرت و ضعف این مناطق مختلف نسبت به رفع نقاط ضعف آنها اقدام کنند.
فرمانده سپاه بروجرد گفت: مناطق دارای آسیب های اجتماعی بالا شهرستان شناسایی شده و همکاری های لازم با دستگاه متولی برای برطرف نمودن این معضلات شده است.
سرهنگ مجید سوری اضافه کرد: گرایش به مواد مخدر، فساد اخلاقی، بدحجابی، ظهور عرفان های کاذب همه از جمله آسیب های شناسایی شده در شهرستان بوده که سالم سازی ومهار این معضلات اجتماعی باید جدی گرفته شود.وی بیان کرد: باید برای مبارزه با آسیب های اجتماعی دغدغه ایجاد کرده واین مهم مورد توجه مسئولان دستگاه های قرار بگیرد.
فرمانده سپاه بروجرد اظهارکرد: اقدامات فراوان در راستای سالم سازی مناطق آلوده انجام شده ولی مقابله با آسیب های اجتماعی با برخوردهای سلبی و قهری موفق نبود واین امر نیازمند کار فرهنگی وآگهی بخشی در این زمینه است.
سرهنگ مجید سوری ادامه داد: فضای سازی تبلیغی و محیطی درمناطق آلوده، استعداد یابی و حمایت از استعدادهای برتر منطقه با حمایت آموزش وپرورش، برگزاری کلاس های پیشگیری ازاعتیاد با حمایت بهزیستی، برگزاری مراسم های فرهنگی درمناطق با همکاری سپاه، اوقاف و تبلیغات اسلامی ازجمله اقداماتی است که می توان در راستای سالم سازی مناطق نیازمند کمک انجام داد.وی ضمن گرامیداشت هفته بسیج یاد آور شد: هفته بسیج همزمان با اربعین حسینی از 30 آبان تا 6 آذر خواهد بود و در این هفته برنامه های مختلفی برگزار می شود.
فرمانده سپاه بروجرد پیاده روی اربعین به سمت امام زاده جعفر بروجرد وشرکت در این مراسم عزارداری این روز همایش بزرگ بسیجیان پنجم آذر با حضور سخنران کشوری، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی به مدت 10روز و برگزاری مسابقات رزشی، غبارروبی قبور شهدا، آیین شب شعر را از دیگر برنامه های هفته بسیج دربروجرد عنوان کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار