کد خبر: ۳۲۸۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹ 14 November 2016
صیدعلی کورانی‌فر در حاشیه بازدید از موکب پذیرایی از زائرین مشرف به کربلای معلی در میدان آیت اله بروجردی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هر روز بر جوشش و خروش عاشقان اباعبدالله ‌الحسین(ع) برای زیارت آن حضرت در اربعین افزوده می‌شود.
وی افزود: در برپایی موکب پذیرایی از زائران اربعین حسینی در ورودی میدان آیت اله بروجردی از کمک و مساعدت‌های ادارات مربوطه و همچنین ظرفیت‌های مردمی استفاده شده است.
فرماندار ویژه بروجرد تصریح کرد: امید می‌رود مردم مانند همیشه پشتیبانی خوبی از این موکب‌ها داشته باشند.کورانی‌فر با بیان اینکه حدود یک هفته قبل از اربعین این موکب با همکاری ادارات شهرستان و بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان برپا و به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند، اضافه کرد: موکب‌ها تا چند روز بعد از بازگشت زائران از سفر معنوی کربلا به کار خود ادامه خواهند داد .
وی بر همکاری سایر دستگاه‌ها با این ستاد تأکید کرد و افزود: هدف اصلی میزبانی از زائران حرم امام حسین(ع) است و در این راه باید مردم و همه دستگاه‌ها همکاری داشته و مسئولان نیز تمهیدات و تجهیزات برپایی موکب را جهت خدمت رسانی بهتر به مسافرین و زائرین کربلای معلی انجام بدهند .
معاون استاندار لرستان با بیان اینکه موکب‌ شهید محمد بروجردی در میدان ورودی شهرستان بروجرد میدان سیدالشهدا برپا است، اظهار کرد: خیرین و مردم باید برای خدمت‌رسانی بهتر اقلام و نذورات خود را به این موکب برسانند تا زائران نیز از خدمات بهتری بهره‌مند شوند. کورانی‌فر گفت: در کنار این موکب‌ که محل اصلی عبور زائرین از بروجرد به سمت شلمچه است چادرها و مکان‌هایی برای استراحت زائران و خانواده‌های آنان تعبیه شده است و این موکب‌ در جایی برپا شده که مسجد برای اقامهٔ نماز نیز وجود دارد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار