کد خبر: ۳۲۸۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲ 14 November 2016
محمدحسین اردشیر، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان با اشاره به شرکت ۵۷ هزار دانش‌آموز لرستانی در دومین جشنواره نوجوان خوارزمی، افزود: در این جشنواره هشت هزار دانش‌آموز به‌عنوان برگزیدگان مناطق و شهرستان‌ها معرفی شدند که از این تعداد سه هزار تن به مرحله استانی راه یافتند.
وی با بیان این‌که ۸۰۰ دانش‌آموز در مرحله استانی به‌صورت حضوری در این جشنواره حاضر شدند، گفت: ۶ تن از دانش‌آموزان استان لرستان به مرحله کشوری راه یافتند که حاصل این راهیابی کسب یک رتبه نخست مسابقات آزمایشگاه، ۲ رتبه دوم مسابقات زبان و ادبیات فارسی و پژوهش و یک رتبه سوم مسابقات دست سازه‌ها بود.
اردشیر ارتقای کیفیت آموزش را مهمترین سیاست آموزش و پرورش برشمرد و اظهار کرد: برگزاری کلاس‌های کارگاهی و آموزشی، المپیادها، جشنواره‌های علمی و آزمون‌های پیشرفت تحصیلی به‌عنوان راهکارهای ارتقای کیفیت آموزش دنبال می‌شوند.
وی به توانمندی دانش‌آموزان و دبیران لرستانی اشاره کرد و افزود: اعتماد به نفس و خودباوری مهمترین مؤلفه‌ای است که باید در دانش‌آموزان و دبیران تقویت شود تا آنها را در رسیدن به اهداف بلند یاری کند.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان گفت: جشنواره نوجوان خوارزمی با هدف ارتقای دانش، مهارت و نگرش دانش‌آموزان در زمینه پژوهش و شیوه کشف و حل خلاقانه مسائل، فرصت‌آفرینی برای رشد و شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌های دانش‌آموزان برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار