کد خبر: ۳۲۹۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷ 15 November 2016
سیزدهمین جشنواره فعالیت‌های علمی برتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان لرستان به همت مدیریت علمی پژوهشی ناحیه بسیج دانشجویی استان در هفته بسیج برگزار می‌شود.
فعالیت‌های تشکلی و گروهی در راستای اقتصاد مقاومتی، فعالیت مکتوب نظیر بیانیه‌های تخصصی، نامه به مسئولان، نشریات تخصصی و …، فعالیت‌های مجازی نظیر راه‌اندازی سامانه پیامکی برای تأثیرگذاری روی مسئولان، شبکه‌های اجتماعی، سایت، تولید محصولات مولتی‌مدیا، فعالیت‌های دانشگاهی نظیر برنامه‌های آمفی‌تئاتری، مناظره، میزگرد، کرسی آزاداندیشی، بازدید تخصصی و هدفمند، نمایشگاه‌های علمی و …، فعالیت‌های مردمی ناظر بر توده مردم نظیر توزیع محصولات در هیئت، مساجد، امامزاده‌ها، نماز جمعه و راه‌پیمایی‌ها، برگزاری تجمع و تحصن‌های اعتراضی و..، هسته برتر، فعالیت فردی در راستای اقتصاد مقاومتی، انجام پایان‌نامه یا پروژه دانشگاهی در راستای اقتصاد مقاومتی، اختراع، ابتکار یا نوآوری در راستای اقتصاد مقاومتی و ممتازان تحصیلی از مهمترین محورهای اعلام شده برای شرکت در این جشنواره است.
علاقمندان می توانند برای ثبت‌نام و شرکت در این جشنواره به دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان لرستان مراجعه کنند.
بر اساس این گزارش متقاضیان شرکت در این جشنواره می توانند  آثار خود را تا روز شنبه ۲۵ آبان ماه سال جاری به دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها تحویل دهند. گفتنی است، این جشنواره در هفته اول آذرماه و مصادف با هفته بسیج در دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.
 
منار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار