کد خبر: ۳۲۹۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰ 15 November 2016
علي هادي چگني در جلسه هم‌انديشي برگزاري معرفي كنفرانس فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري، افزود: اين دومين كنفرانس فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در استان است و سه كميته علمي، اجرايي و سرمايه‌گذاري براي برگزاري آن تشكيل خواهد شد.
وی اظهار کرد: سه کميته علمي، اجرايي و سرمايه‌گذاري براي برگزاري اين كنفرانس تشكيل و زير نظر دبيرخانه اجرايي در سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان خواهد بود.
رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي  به معرفي لرستان پرداخت و افزود: لرستان داراي ظرفيت‌ها و پتانسيل‌هاي جذب گردشگري و سرمايه‌گذاري زيادي است كه با معرفي درست و صحيح آن مي‌توان پاي خيلي از سرمايه‌گذاران داخلي و خارجي را به استان باز كرد.
چگنی تصریح کرد: خوشبختانه با همت و تلاش استاندار لرستان زيرساخت‌هاي لازم اعم از توسعه فرودگاه و احداث و ترميم مراكز گردشگري، براي ورود سرمايه‌گذار فراهم شده است. وی اضافه کرد: سه دستگاه اصلي ميراث فرهنگي و گردشگري، جهاد كشاورزي و صنعت، معدن و تجارت استان، طرح‌هاي امكان سنجي كه قابليت سرمايه‌گذاري را دارند به دبيرخانه اجرايي معرفي کنند.
رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي لرستان گفت: تمام دستگاه‌هاي اجرايي هم مي‌توانند جهت معرفي ظرفيت‌هاي سرمايه‌گذاري در استان، همكاري لازم را داشته باشند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار