کد خبر: ۳۳۰۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲ 16 November 2016
رضا بیرانوند وزنه بردار دسته 94 کیلوگرم تیم ملی جوانان جمهوری اسلامی ایران با کسب دو مدال طلا و یک مدال نقره در مسابقات قهرمانی وزنه برداری جوانان آسیا به مقام اول این مسابقات دست یافت.
در یک ضرب رضا بیرانوند در کورس رقابت در رده سنی جوانان با رقیب قهرمان جهان و سرشناس خود فرهاد بیک سوبیرف اندکی عقب مانده و در شرایطی که در نخستین حرکت یک ضرب خود موفق به ثبت وزنه 158 کیلوگرمی شده بود 2 بار پیاپی نتوانست در مهار وزنه 166 کیلویی موفق باشد تا بدین ترتیب نشان طلای یکضرب به رقیب ازبک او با ثبت وزنه 170 کیلوگرم رسیده و بیرانوند نیز در این حرکت با همان وزنه 158 کیلوگرم صاحب نشان نقره 2ضرب شد.
در حرکت 2 ضرب نیز رضا بیرانوند با اقتدار و ثبت وزنه های 196 و 207 کیلوگرم و با کنار زدن وزنه بردار قدرتمند ازبک ها با ثبت مجموع 65 کیلوگرم و اختلاف وزن کمتر نسبت به رقیب ازبک خود صاحب 2 نشان طلای دوضرب و مجموع دسته 94 کیلوگرم شد.
در این وزن وزنه بردار ازبکها با مجموع مشابه رضا بیرانوند و اختلاف وزن بیشتر نسبت به نماینده 94 کیلویی کشورمان صاحب نشان نقره 2ضرب و مجموع شد.گفتنی است رضا بیرانوند امسال نیز به عنوان سومی جوانان جهان دست یافت.مسابقات قهرمانی وزنه برداری آسیا ژاپن 2016 هفته جاری برگزار شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار