کد خبر: ۳۳۰۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰ 16 November 2016
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: به مناسبت هفته بسیج چند طرح اقتصاد مقاومتی در این شهرستان به بهره‎برداری می‎رسد.
مجید سوری صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد: اجرای 300 طرح اقتصاد مقاومتی با هدف ایجاد اشتغال برای 350 نفر در دستور کار ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه فعالیت‎های ناحیه مقاومت بسیج در حوزه عمرانی در دو بخش محرومیت‎زدایی و پروژه‎های درون سازمانی قرار دارد، عنوان کرد: در بخش پروژه‎های درون سازمانی احداث 20 پایگاه مقاومت در نقاط مختلف شهرستان بروجرد در دستور کار قرار دارد. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد ادامه داد: در صورت تامین اعتبارات لازم سالن همایش کانون بسیج این شهرستان احداث می‎شود.
سوری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در سایت مسکن مهر بروجرد هیچگونه فضای فرهنگی و مذهبی دیده نشده است، ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان به منظور رفع بخشی از کمبودهای این سایت در زمینه فرهنگی و مذهبی و جلوگیری از بروز آسیب‎های اجتماعی احداث 4 پایگاه مقاومت در این منطقه را در دستور کار خود دارد.
وی بر ضرورت اجرای برنامه‎های فرهنگی و مذهبی در سایت مسکن مهر بروجرد تاکید و تصریح کرد: نبود فضای فرهنگی و مذهبی برای جمعیت بالغ بر 15 هزار نفری این منطقه بروز آسیب‎های اجتماعی را به دنبال دارد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد اظهار کرد: یکی از برنامه‎های بسیج تلاش برای کاهش مصرف مواد در این شهرستان با همکاری ادارات و نهادهایی نظیر نیروی انتظامی، دادستانی و بهزیستی است. سوری به برخی برنامه‎های ناحیه مقاومت بسیج بروجرد به مناسبت هفته بسیج اشاره و بیان کرد: شرکت در راهپیمایی روز اربعین، اعزام اکیپ‎های درمانی به مناطق محروم، ویزیت رایگان بیماران در درمانگاه سپاه، دیدار با امام جمعه، برگزاری چندین همایش، افتتاح چند طرح اقتصاد مقاومتی و برگزاری چندین یادواره شهدا برخی برنامه‎های هفته بسیج در این شهرستان است.
وی یکی از عمده وظایف بسیج را استکبارستیزی و دشمن‎شناسی خواند و افزود: به مناسبت هفته بسیج 10 نشست روشنگری با هدف دشمن‎شناسی در شهرستان بروجرد برگزار می‎شود. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد عنوان کرد: سازمان بسیج طی سال‎های پس از پیروزی انقلاب اسلامی در استکبارستیزی و معرفی دشمنان به ملت پیشقدم بوده و هست.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار