کد خبر: ۳۳۰۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱ 16 November 2016
دهیار روستای گل گل پلدختر گفت: انفجارها در نزدیکی روستا و مسدود شدن رودخانه فصلی در بالادست امنیت را از روستائیان گل گل گرفته است.
کیانوش جمشیدی  با بیان اینکه بر اثر عملیات خاک‌برداری برای عبور خط لوله 56 اینجی گاز سراسری و انفجارهایی که به همین دلیل صورت گرفته بیشتر خانه‌های روستایی گل گل ترک بر داشته است، گفت: متاسفانه مکاتبات فراونی در این خصوص با فرمانداری پلدختر صورت گرفته ولی تاکنون بی‌نتیجه بوده و کسی پاسخگوی مردم نیست.
وی با با یادآوری اتفاق ناگورغرق شدن چند دانشجو در خرم‌آباد اظهار داشت: توجه مسئوولان  وقتی است که بیشتر ما را به یاد ضرب‌المثل نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب می‌اندازد، چراکه ماه‌هاست رودخانه فصلی بالادست روستای گل گل مسدود شده و هیچ خبری از مسئوولان امر نیست.
جمشیدی با اعلام اینکه به محض شروع بارندگی به دلیل مسدود بودن رودخانه فصلی توسط پیمانکار پروژه آب به  صورت سیلاب بزرگ روستای گل گل را با خود خواهد برد، گفت: امیدواریم هر چه زودتر و قبل از تکرار خبرهای ناگور که چند سالی است، مهمان ناخوانده استان شده است، مسئولان نسبت به رفع این تهدید اقدام کنند.
دهیار روستای گل گل در ادامه با اشاره به  ترک خوردن خانه‌های این روستا افزود: این ترک‌ها بیشتر بر اثر انفجارهای یک سال گذشته توسط پیمانکاران پروژه خطوط لوله گاز در منازل مسکونی ایجاد شده است.
وی گفت: برخی از این منازل مسکونی به دلیل شدت ترک‌ها ایجاد شده در قسمت‌های مهم ساختمان  دیگر قابل سکونت نیست، اما به دلیل فقر مالی اهالی آنها چاره‌ای به جز زندگی در آنها را ندارند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار