کد خبر: ۳۳۰۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶ 16 November 2016
معاون اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: ۳۰۰ مبلغ و مبلغه در ایام سوگواری اربعین حسینی به نقاط مختلف استان لرستان اعزام می‌شود.
حجت‌الاسلام احمد در خرم‌آباد اظهار داشت: با فرارسیدن ایام سوگواری اربعین حسینی 300 مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف استان لرستان اعزام می‌شود.
وی افزود: تبلیغ، تبیین احکام نورانی اسلام و بیان فضائل ائمه اطهار توسط مبلغان از روز اربعین شروع و تا پایان ماه صفر ادامه دارد. معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان عنوان کرد: تعدادی از این مبلغان همراه با کاروان‌های زائران اربعین حسینی حضور پیدا می‌کنند و در 10 موکب که برای پذیرایی از زائران در استان لرستان برپاشده است مبلغان حضور دارند.
وی بیان کرد: در حال حاضر 50 مبلغ و مبلغه در موکب‌های که در استان لرستان و مهران برپا شده است مشغول تبلیغ احکام نورانی اسلام هستند و در موکب‌ها دو چادر ویژه برادران  و خواهران برای پاسخ به شبهات برپاشده است.
غلامی تصریح کرد: در موکب‌ها اقامه نماز جماعت توسط روحانیون مستقر انجام و برنامه‌های مختلف فرهنگی نیز اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه موکبی در خروجی شهر خرم‌آباد برپا می‌شود گفت: موکبی در کنار پلیس‌راه استان برپا می‌شود که این موکب برای خدمات‌رسانی به زائرانی است که در حال برگشت هستند. معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان اظهار داشت: روز اربعین حسینی در تمام شهرستان‌ها و مکان‌هایی که روحانیون مستقر است مراسم سوگواری حسینی برگزار می‌شود و در حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد نیز این مراسم با حضور مداحان و سخنران برگزار می‌شود.
وی افزود: در 28 صفر و روز شهادت امام رضا(ع) نیز در حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد مراسم سوگواری برگزار است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار