فرمانده انتظامي خرم آباد :
فرمانده انتظامي خرم آباد ، از کشف 13 فقره سرقت محتويات خودرو و متفرقه در اين شهرستان طي روز گذشته و در قالب طرح مبارزه با سرقت ، خبر داد .
کد خبر: ۳۳۰۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶ 16 November 2016

فرمانده انتظامي خرم آباد ، از کشف 13 فقره سرقت محتويات خودرو و متفرقه در اين شهرستان طي روز گذشته و در قالب طرح مبارزه با سرقت ، خبر داد . 

 

به گزارش خبرگزاری تابناک از لرستان  ، سرهنگ " حسين نجفي" گفت : يکي از برنامه هايي که نيروي انتظامي خرم آباد به صورت جدي پيگير و در اين زمينه جلسه هاي مختلفي برگزار مي کند ، مبارزه با بحث سرقت به ويژه کيف قاپي ، سرقت منزل ، موبايل قاپي ، سرقت محتويات خودرو و... ، است .

 

وي عنوان کرد : به همين منظور طرح مبارزه با سرقت به صورت مداوم طي سال جاري اجرا و همين امر موجب شده ، تا موفقيت هاي خوبي در اين زمينه کسب کنيم.

نجفي بيان کرد : سرقت يکي از مولفه هاي مهم ناامني و تشکيل قرار گاه مبارزه با سرقت ، يکي از اقدامات خوب و هوشمندانه پليس است ، زيرا با تشکيل اين قرارگاه ، وضعيت سرقت ها به صورت ويژه مورد بررسي قرار گرفته و دستاوردهاي چشمگيري نصيب پليس شده است .

فرمانده انتظامي خرم آباد يادآور شد : طي روز گذشته 13 فقره سرقت داخل خودرو با تلاش ماموران انتظامي کلانتري هاي شهرستان در خرم آباد کشف و در اين خصوص 6 نفر متهم دستگير شد .

وي وقوع اکثر سرقت‌ها را بي‌توجهي مالباختگان در نگهداري و عدم به کارگيري تجهيزات ايمني در وسايل نقليه و اماکن بر شمرد و پيشگيري را مهمترين و کاربردي ترين راه مقابله با اين گونه سرقت ها دانست .

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
albion online silver for sale
|
China
|
۰۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
You always know the right thing to say.
albion online silver for sale http://www.8baller.co.uk/forum/thread-20010.html
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار