رئیس پلیس آگاهی استان لرستان:
کشف زمین‌خواری ۲۱ میلیارد ریالی در خرم‌آباد، کشف بیش از ۴ تن و ۴۲۰ کیلو گیاه دارویی قاچاق در الیگودرز، کشف ۱۳ فقره سرقت داخل خودرو در خرم‌آباد و... از جمله اخبار انتظامی استان لرستان است.
کد خبر: ۳۳۰۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹ 16 November 2016

به گزارش خبرگزاری تابناک لرستان ،سرهنگ عباس نظری رئیس پلیس آگاهی استان لرستان از کشف یک فقره تصرف اراضی ملی به ارزش 21 میلیارد ریال و دستگیری متهم در خرم‌آباد خبر داد و اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی با تصرف اراضی ملی اطراف شهرستان خرم‌آباد اقدام به زیر کشت بردن آن‌ها کرده است، با توجه به اهمیت موضوع پرونده در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضایی در محل حاضر و با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد شخصی با تخریب درختان و تصرف هفت هکتار از اراضی منطقه موردنظر در خرم‌آباد مبادرت به زیر کشت بردن اراضی کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان لرستان عنوان کرد: متهم در عملیاتی دستگیر و در بازجویی به‌عمل‌آمده به جرم ارتکابی خود مبنی بر تصرف اراضی ملی اعتراف کرد.

وی بابیان این‌که ارزش زمین‌خواری بنا بر اعلام نظر کارشناسان مربوطه 21 میلیارد ریال است تصریح کرد: فرد متخلف جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف بیش از 4 تن و 420 کیلو گیاه دارویی قاچاق در الیگودرز

فرمانده انتظامی الیگودرز از کشف چهار تن و 420 کیلو گیاه دارویی شیرین‌بیان قاچاق در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: مأموران ایستگاه ایست و بازرسی خمه در حین کنترل خودروهای عبوری در محور الیگودرز -اصفهان یک دستگاه کامیون را توقیف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی خودروی مذکور، مقدار چهار تن و 420 کیلو گیاه دارویی قاچاق از نوع شیرین‌بیان فاقد هرگونه مجوز قانونی را کشف کردند که در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شد. 

 منبع :پايگاه خبري پليس

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار