مدیر عامل شرکت گاز لرستان:
مدیر عامل شرکت گاز لرستان گفت: در حال حاضر 83 درصد جمعیت روستایی این شهرستان از نعمت گاز برخوردار هستند.
کد خبر: ۳۳۰۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴ 16 November 2016

 به گزارش خبرگزاری تابناک لرستان ،حشمت‎الله شمس ‎خرم‌آبادی ظهر امروز در آیین بهره‎برداری از پروژه گازرسانی به روستای دارتوت این شهرستان اظهار کرد: با وجود قرار داشتن روستای دارتوت در منطقه‎ای صعب العبور و فاصله زیاد آن تا مرکز شهر گازرسانی به عنوان یکی از مطالبات اهالی این روستا از استاندار لرستان محقق شد.

خبرگزاری فارس: 83 درصد جمعیت روستایی بروجرد از نعمت گاز برخوردار هستند 

وی عنوان کرد: عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به روستای دارتوت شهرستان بروجرد در سال 94 آغاز و در کوتاه‎ترین زمان با همکاری اهالی روستا و حمایت مسئولان استانی و شهرستانی به سرانجام رسیده است.

مدیر عامل شرکت گاز لرستان با اشاره به اینکه گازرسانی به سه محور شهرستان بروجرد در دستور کار این شرکت قرار دارد، خاطر نشان کرد: ادامه گازرسانی به روستاهای منتهی به مسیر روستای دارتوت یکی از سه محور یاد شده است.

شمس‎خرم آبادی ادامه داد: تسریع در انتخاب پیمانکار و آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای منتهی به مسیر روستای دارتوت بروجرد در دستور کار شرکت گاز لرستان قرار دارد.

وی تصریح کرد: گازرسانی به روستاهای محور گیجالی و تعدادی از روستاهای محور بروجرد به اراک در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد، همچنین با توجه به فاصله زیاد تعدادی از روستاهای محور بروجرد به اراک گازرسانی به این روستاها از طریق خطوط انتقال استان همدان صورت می‎گیرد.

مدیر عامل شرکت گاز لرستان تاکید کرد: تا سال آینده بخش عظیمی از مشکلات روستاهای محور بروجرد به اراک با گازرسانی به این روستاها برطرف می‎شود.

مدیر عامل شرکت گاز لرستان در این آیین نسبت به آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به سه محور یاد شده در شهرستان بروجرد در سال آینده قول مساعد داد، تا به این ترتیب جمعیت روستایی آنها پس از سال‎ها انتظار از این انرژی پاک بهره‎مند شوند.

گفتنی است، روستاهای قرار گرفته در محور بروجرد به اراک در مناطق سردسیر قرار گرفته‎اند، بنابراین تسریع در روند انتقال گاز به این روستاها و تحقق این مطالبه دیرین ساکنان آنها ضروری است. منبع :فارس

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار