کد خبر: ۳۳۰۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷ 18 November 2016
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: اجازه تاسیس لانه جاسوسی و مرکز اختلاف افکنی در ایران را نمی دهیم.
آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد در مصلای الغدیر این شهر بیان کرد: تقوا پناه بردن انسان به خدا از وسوسه های درونی و بیرونی است.وی ضمن تسلیت اربعین حسینی اظهارکرد: اربعین حسینی روز زیارتی حضرت سیدالشهدا (ع) و روز دیدار قافله مقاومت با قافله شهادت است.آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه امام سجاد می فرماید که خدایا من از سه چیز شاد شدن دشمن، فقر و تنگدستی و نیازمندی به دیگران و همچنین مردن بدون توشه به تو پناه می برم، ادامه داد: فلسفه اربعین رهایی از جهل و غفلت است.
نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه اهل سنت و ادیان دیگر در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کرده‌اند، تصریح کرد: بیش از 70 کشور از مسلمانان در راهپیمایی اربعین حضور پیداکرده‌اند.
وی با تاکید بر برگزاری عزاداری اربعین مانند عزاداری عاشورا به صورت باشکوه اضافه کرد: اربعین روز دیدار و ملاقات غافله مقاومت با غافله شهادت است.میرعمادی افزود: در راهپیمایی اربعین نمایش وحدت و عزت اسلام و مسلمانان به رخ دنیا کشیده خواهد شد که همه این‌ها زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی (عج) است.نماینده ولی فقیه در استان لرستان خاطر نشان کرد: امروز بزرگترین درد بشریت غفلت و جهالت بوده و بزرگترین آسیبی که به انقلاب وارد می شود نیز از ناحیه غفلت است و باید بیدار، هوشیار، آگاه و با بصیرت باشیم.
وی از اربعین را کنگره ای عظیم دانست و گفت: در راهپیمایی اربعین از خاک عراق تا مرز مهران و کربلا انسان عاشق، دلسوخته و دوستدار امام حسین(ع) وجود دارد.میرعمادی به حضور نسل جوان در راهپیمایی اربعین حسینی اشاره کرد و بیان کرد: امسال راهپیمایی اربعین حسینی ازنظر انسانی نسبت به سال‌های دیگر افزایش چشمگیری داشته است.امام جمعه خرم آباد مهم ترین پیام و دستاورد کنگره عظیم اربعین را نشان دادن عشق، ایمان و محبت به اهل بیت به خصوص امام حسین(ع) دانست و یادآور شد: حضور در راهپیمایی اربعین حسینی(ع) تاثیر اخلاقی و تربیتی فراوانی نیز دارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به فرا رسیدن هفته بسیج اشاره کرد و اضافه کرد: بسیج سراسر برکت و نعمت است و تشکیل بسیج از برکات و الطاف خدایی است.میرعمادی با بیان اینکه تفکر بسیجی یک تفکر الهی و رهایی بخش است که در آن روحیه بسیجی نیز سازنده و گره‌گشا خواهد بود، بیان کرد: فرهنگ بسیجی یک فرهنگ متعالی، مقاومت و ایستادگی است و روش بسیجی اخلاص، ایثار، علم، آگاهی، تبعیت از ولایت است.
نماینده ولی فقیه در استان لرستان روش بسیجی را اخلاص، ایثار، علم، آگاهی، تبعیت از ولایت، احسان، سازندگی و ... عنوان کرد و اظهار کرد: بسیج افتخار است چرا که امام(ره) فرموند که خداوند من را با بسیجیان محشور کند.
وی در ادامه سخنان خود به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اشاره کرد و خاطر نشان کرد: همچنان این انتخابات در صدر اخبار دنیا قرار دارد و آثار و پیامدهای آن همچنان خبر اول دنیا بوده چرا که این انتخابات مایه شرمساری مسئولان و سیاستمداران آمریکا شده است.میرعمادی افزود: برای ایران فرقی ندارد که رئیس‌جمهور کشور آمریکا چه کسی باشد چراکه دشمنان ایران به دنبال منافع ایران نیستند بلکه به دنبال ضربه زدن به‌نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.
نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به موضع گیری ایران و مقام معظم رهبری در رابطه با انتخابات آمریکا گفت: رهبری در تحلیل عالی، منطقی و ساده ای اعلام کردند که ما بعد از این انتخابات نه مثل دیگران شادی می کنیم و نه گریه می کنیم چرا که برای ما فرقی نمی کند چه کسی انتخاب شده و آمریکا همان آمریکا بوده و انتخابات ریاست جمهوری تاثیری بر ملت ایران ندارد.
وی با اشاره به اینکه اتحادیه اروپا تلاش می کند که در تهران دفتری ایجاد کند، گفت: آمریکا و اتحادیه اروپا به دنبال منافع ملت ایران نیست بلکه به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.آیت الله میرعمادی تاکید کرد: اتحادیه اروپا و آمریکا بدانند که ملت ایران به آنها اجازه تاسیس لانه جاسوسی و مرکز اختلاف افکنی در داخل کشور را نخواهد داد.

امام جمعه خرم‎آباد در ادامه سخنان خود به سالروز آزاد سازی سوسنگرد و شکست حصر سوسنگرد اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در آزاد سازی سوسنگرد حضوری فعالانه داشتند و آزاد سازی سوسنگر سبب شد که بخش هایی دیگری از خاک ایران نیز آزاد شود. ی اظهار داشت: آمریکا و اروپا باید بدانند ملت ایران به آمریکا و اتحادیه اروپا اجازه تأسیس لانه جاسوسی و مرکز اختلاف‌افکنی در داخل کشور ایران نخواهند داد. 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار