کد خبر: ۳۳۱۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴ 19 November 2016
مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی بروجرد گفت: دو پروژه مجتمع آبرسانی به روستاهای این شهرستان در قالب طرح‎های اقتصاد مقاومتی در حال اجرا است.


 پیش‎بینی می‎شود، دو پروژه فاز دوم آبرسانی به روستاهای شمال بروجرد و فاز نخست مجتمع آبرسانی شهید بروجردی به ترتیب دهه فجر امسال و ابتدای سال آینده به بهره‎برداری برسد.
وی با اشاره به بهره‎برداری از دو پروژه آبرسانی به روستاهای ونایی و قلعه محمد ضیاء در راستای اجرای طرح‎های اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: در اجرای فاز دوم آبرسانی به روستاهای شمال بروجرد ساکنان پنج روستا از نعمت آب سالم بهره‎مند می‎شوند.
مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی بروجرد تاکید کرد: با اجرای پروژه آبرسانی مجتمع شهید بروجردی اهالی 11 روستای کم‌آب این شهرستان از نعمت آب شرب آشامیدنی برخوردار می‎شوند.
عبدی با اشاره به اجرای پروژه آبرسانی مجتمع شهید بروجردی در دو فاز مختلف ادامه داد: در فاز نخست روستاهایی که مشکل کمبود آب در آنها جدی‎تر است، آبرسانی می‎شوند و پس از تامین اعتبار لازم عملیات اجرایی فاز دوم این پروژه نیز آغاز می‎شوند.
وی اضافه کرد: در مجموع اعتبار 35 میلیارد ریالی برای اجرای کامل آبرسانی به 11 روستا در قالب مجتمع شهید بروجردی در نظر گرفته شده که از این مجموع تاکنون 15 میلیارد تومان تخصیص یافته است.
مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی بروجرد تصریح کرد: در صورت تامین اعتبار یاد شده فاز دوم این پروژه نیز در کمتر از یک سال کاری به طور کامل اجرایی می‎شود.
عبدی افزود: با اجرای کامل این پروژه آبرسانی ساکنان روستاهای ده یوسفعلی، شهید بروجردی، ده ترکان، گل زرد، دره گرم، کوشکی علیا و سفلی، ده نو شاه‎قلی، بیاتان، بیدکرمه و لیقناب از آب شرب سالم بهره‎مند می‎شوند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: خوشبختانه طی سال‎های اخیر با اجرای پروژه‎های متعدد آبرسانی به روستاهای کم‌آب در بخش‎های مرکزی و اشترینان شهرستان بروجرد معضل کم‌آبی بخش قابل توجهی از جمعیت روستایی این شهرستان در مناطق کم‌آب برطرف شده است.
مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی بروجرد خاطرنشان کرد: در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز و با اجرای طرح‎های آبرسانی شرایط برای استفاده همه شهروندان روستایی این شهرستان از آب شرب سالم، دائمی و بهداشتی فراهم می‎شود.
عبدی ادامه داد: البته با وجود کمبود اعتبارات و عدم تحقق کامل و 100 درصدی آنها خدمات در خور توجهی طی سال‎های گذشته در حوزه آبرسانی به روستاها به شهروندان روستایی ارائه شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار