کد خبر: ۳۳۱۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷ 19 November 2016
استاندار لرستان گفت: تندیس شهید بروجردی در شهرستان بروجرد طراحی و نصب شود.


 هوشنگ بازوند ظهر در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان لرستان با تاکید به اینکه بنیاد شهید از تابلوهای تصاویر شهدا نصب شده در آزاد راه خرم‌آباد - پل زال بازدید کند، اظهار داشت: توسط سازمان برنامه و بودجه استان اعتبارات لازم جهت نوسازی آنها تأمین شود و همچنین طرحی برای برای نصب تمثال شهدا در ورودی شهرها ارائه شود تا دستگاه‌های ذی‌ربط براساس آن مشارکت کنند.
استاندار لرستان ادامه داد: در میدان پلیس ‌راه کمالوند و در ورودی شهر خرم‌آباد مجسمه‌ای که نشان‌دهنده فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج آن باشد طراحی و نصب شود.
وی به طراحی و ساخت تندیس شهید بروجردی در شهرستان بروجرد تاکید کرد و گفت: ظرف مدت زمان 10 روز آینده با هماهنگی فرمانداری بروجرد برای نصب این تندیس جانمایی مناسب صورت بگیرد و اعتبارات لازم برای طراحی، ساخت و نصب این تندیس توسط استانداری لرستان تامین می‌شود.
ین مسؤول یادآور شد: تصاویر، وصیت نامه و تندیس شهدای لرستان باید در محل فرودگاه خرم‌آباد نصب شوند.بازوند در پایان با اشاره به تهیه و تدوین اطلس دفاع مقدس توسط سازمان صدا و سیمای استان خاطرنشان کرد: این پیشنهاد در لرستان پیگیری شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار