کد خبر: ۳۳۱۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸ 19 November 2016
خرم آباد- نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در پیامی درگذشت «حاج محمد علی طوسی» پدر شهیدان «طوسی» را تسلیت گفت.
ب آیت الله سید احمد میرعمادی در پیامی درگذشت مرحوم «محمد علی طوسی» پدر شهیدان « محمد حسن»، « محمد حسین» و « محمد ابراهیم» طوسی را تسلیت گفت.در این پیام آمده است: «انا لله و انا الیه راجعون»، درگذشت اسطوره مقاومت و اسوه صبر و ایثار مرحوم مغفور «حاج محمدعلی طوسی» پدر شهیدان والا مقام «محمدحسین»، «محمدحسن» و «محمد ابراهیم» موجب تأسف و تأثر شد، آن مرحوم که با افتخار سه فرزند دلبند خود را تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرد، خود با اعتقاد و ایمان در مسیر ولایت ثابت قدم و استوار بود.
و به عنوان رزمنده مخلص در عرصه دفاع مقدس حاضر و به عنوان ذاکر اهل بیت عاشق دلسوخته امام حسین(ع) بود و به عنوان پدری فداکار از خون شهیدان و ارزش­های دینی و انقلابی حفاظت و پاسداری کرد و اکنون با سربلندی و عزت در جوار شهیدان خود آرمیده است.
اینجانب ضمن تسلیت این مصیبت به امت شهید پرور و خانواده معظم شهدا خاصه به بازماندگان آن مرحوم ، برای روح بلند آن فقید سعید، مغفرت و برای بازماندگان از درگاه خداوند متعال صبر و شکیبائی مسألت دارم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار