نماینده مردم بروجرد در مجلس:
نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: پیاده‌روی اربعین مقدمه‌ای برای ظهور است.
کد خبر: ۳۳۱۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳ 19 November 2016

به گزارش تابناک لرستان ، عباس گودرزی در حاشیه بازدید از موکب لرستانی‌ها در نجف، اظهار کرد: پیاده‌روی بزرگ اربعین جلوه‌ای از زندگی به سبک اسلامی و نشانه‌ای از جامعه مهدوی را نشان می‌دهد.

 

وی با اشاره به ورود به ستاد اربعین لرستان، اظهار کرد: از بدو ورود به موکب لرستانی‌ها صفا و صمیمیت، برنامه‌ریزی و یک نظم تشکیلاتی در مجموعه احساس شد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی به سال سوم حضور در پیاده‌روی کربلا اشاره کرد و گفت: این پیاده‌روی نمادی از جلوه زندگی به سبک اسلامی و جامعه مهدوی است.

گودرزی خاطر نشان کرد: در مسیر پیاده‌روی به سمت کربلا پست و مقام، فقیر و غنی، کارگر و پزشک، وزیر و وکیل اعتباری ندارد و همه افراد به صورت ناشناس طی طریق می‌کنند.

وی افزود: در این مسیر پول اعتباری ندارد هر نیازی که داشته باشی به صورت رایگان برآورده می‌شود، نیازی به پلیس و دادگاه نیست اینجا امنیت کامل برقرار است و کسی به حق دیگری تجاوز نمی‌کند و همه به حقوق هم احترام قائل هستند.

نماینده مردم بروجرد اظهار کرد: زائران امام حسین(ع) در این مسیر بار یکدیگر را به دوش می‌کشند، نسبت به هم سخاوتمند و اهل بخشش هستند.

گودرزی تصریح کرد: در اینجا زندگی به سبک اسلامی را می‌توان تجربه کرد و در هیچ کجا این فضا نظیری ندارد.

وی گفت: این پیاده‌روی بزرگ‌ترین گردهمایی و کنگره جهانی مومنان عالم است، این حرکت عظیم هم زیارت است و هم جهاد، پس هر کس به این سفر پا گذاشته است علاوه برعبادت فردی در معرفی امام حسین(ع) به عالم نیز سهمی از تاثیر دارد و اینها همه مقدمه‌ای برای ظهور منجی است.

ایسنا
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار