کد خبر: ۳۳۲۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳ 22 November 2016
فرمانده انتظامي لرستان از توقيف يك دستگاه كشنده كانتينر و کشف 11 تن انواع چسب قاچاق به ارزش بيش از 6 ميليارد ريال در خرم‌آباد خبر داد .به گزارش ایسنا منطقه لرستان، سردار محمد قنبري در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ماموران مبارزه با قاچاق كالا و ارز آگاهي لرستان، از ورود كالاي قاچاق توسط يك دستگاه كشنده كانتينربر در محور مواصلاتي خرم زال مطلع و بلافاصله به محل مورد نظر اعزام و خودروي مذكور را توقيف كردند.
وي افزود: در بازرسي اوليه از خودرو توقيفي مشخص شد که بار خودرو شامل چسب‌هاي مايع، كتابي و صنعتي است كه در لابه‌لاي محموله، 11 تن چسب قاچاق خودرو مغاير با مقدار و نوع چسب ثبت شده در مجوز حمل را، كشف كردند.
فرمانده انتظامي لرستان تصریح کرد: محموله قاچاق كشف شده از استان‌هاي جنوبي به سمت شرق كشور بارگيري شده بود.قنبری با اشاره به دستگيري راننده متخلف، اضافه كرد: کارشناسان ارزش محموله قاچاق را، بيش از 6 ميليارد ريال اعلام كردند.
وي با بيان اينكه متهم جهت سير مراحل قانوني، به مراجع قضائي معرفي شد، گفت: پديده شوم قاچاق كالا يكي از عوامل ضربه به اقتصاد كشور و توليد ملي است و پليس لرستان ضمن كنترل مبادي ورودي و خروجي استان، با قاطعيت با افرادي كه بخواهند با وارد كردن كالاي قاچاق به اقتصاد كشور ضربه بزنند برخورد خواهد كرد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار