کد خبر: ۳۳۴۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸ 24 November 2016
سرپرست ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: نیروی انتظامی، سپاه و بسیج مکمل یکدیگر و بازوان توانمد نظام در حفظ و ارتقای امنیت کشور هستند.
 

سرهنگ علی ناصری روز پنج شنبه در دیدار فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی پلدختر افزود: تعامل بسیج، سپاه و نیروی انتظامی تضمین کننده امنیت جامعه و موجب حفظ رضایتمندی مردم در جامعه می شود.
وی نیروی انتظامی را نهادی انقلابی خواند و اظهار کرد: بسیج و پلیس سرمایه عظیمی برای نظام هستند و از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع می کنند.
سرپرست ناحیه مقاومت بسیج پلدختر همکاری بسیج با نیروی انتظامی را مطلوب و سازنده توصیف کرد و افزود: در پرتو این همکاری و تعامل شاهد امنیت بسیار خوبی در شهرستان پلدختر هستیم.

** بسیج در بسیاری از ماموریت ها یاریگر نیروی انتظامی است
فرمانده انتظامی پلدختر نیز در این دیدار با تبریک هفته بسیج بر ضرورت همکاری بسیج، سپاه و نیروی انتظامی در برقراری امنیت تاکید کرد و گفت: بسیج با انگیزه الهی به عنوان یک نیروی مردمی و توانمند تا کنون در بسیاری از ماموریت های مهم نیروی انتظامی را یاری کرده است.
سرهنگ صفر عبدالوند تعامل هدفمند بسیج، سپاه و نیروی انتظامی را راهبردی موثر و موفق در ارتقای امنیت اجتماعی دانست و افزود: از همکاری و تعامل ستودنی و قابل تحسین مجموعه بسیج و سپاه با نیروی انتظامی در انجام ماموریت های محوله و تامین نظم و امنیت مطلوب شهرستان قدردانی می کنم.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی شهرستان خرم آباد مرکز استان لرستان واقع شده است

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار