کد خبر: ۳۳۴۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱ 24 November 2016
مدیر عامل شرکت گازلرستان گفت: با توجه به افزایش شدت سرما، مصرف گاز مشترکان استان لرستان به هشت میلیون مترمکعب در روز رسیده که این مقداردر مدت مشابه عادی 2 و نیم میلیون مترمکعب بوده است.
 

حشمت اله شمس خرم آبادی افزود: شدت سرما در نقاط سرد سیر استان مانند شهرهای بروجرد، الیگودرز، دورود، ازنا و دیگر شهرهای سردسیر لرستان موجب این افزایش مصرف گاز شده است.
وی گفت: به منظور جلوگیری ازافت فشار گاز در فصل سرما در این استان تدابیر لازم در نظر گرفته شده است و مجموع خطوط کمکی تعمیر و مورد بررسی قرار گرفته اند تا مشکلی برای مشترکان ایجاد نشود.
مدیرعامل شرکت گاز لرستان بیان کرد: با توجه به فرارسیدن فصل سرما توصیه می شود مشترکان توجه جدی به رعایت نکات ایمنی در زمان استفاده از وسایل گازسوز داشته باشند.
شمس خرم آبادی اضافه کرد: مشترکان باید هنگام نصب بخاری گازی و هرگونه وسایل گرمایشی ضمن بررسی مسیر دودکش و استفاده از کلاهک H از تامین اکسیژن مورد نیاز در منازل و سایر مکان ها که از سوخت گاز طبیعی برای گرم کردن استفاده کرده مطمئن شوند و از وجود هرگونه حادثه مسمومیت با گاز CO، خفگی، انفجار و آتش سوزی جلوگیری کرد.
به گفته وی در حال حاضر بیش از 448 هزار مشترک شامل، 427 هزار مشترک خانگی، 18 هزار و 600 تجاری،2 هزار و 900 مشترک صنعتی در لرستان وجود دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار