کد خبر: ۳۳۴۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷ 24 November 2016
ولی الله میرزایی اصل روز پنجشنبه در نشست هم اندیشی با نمایندگان سازمان های مردم نهاد شهرستان الیگودرز که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد ، افزود: این شهرستان دارای ظرفیت های کم نظیری است اما متاسفانه بدلیل نبود زیر ساخت از آنها استفاده نشده لذا همه باید با
هم افزایی و اتحاد و برنامه ریزی دقیق و استفاده از ظرفیت های موجود شاهد رشد و توسعه شهرستان باشیم.
وی با اشاره به نقش برجسته سازمان های مردم نهاد در توسعه جامعه گفت: هیچ مدیری نمی تواند ادعا کند که در مدیریت خود دچار اشتباه نیست لذا نیازمند استفاده از تجربیات و انتقادهای منصفانه است.
میرزایی اصل در ادامه لازمه موفقیت مدیران را داشتن جسارت، شجاعت و پشتکار دانست و اظهار داشت: با توجه به اعتبارات ناچیز و سنواتی شهرستان ، تحول جدی و چشمگیری در اجرای پروژه ها ایجاد نمی شود لذا مدیران و مسئولان باید جهت اجرا و بهره برداری پروژه های شهرستان بدنبال جذب اعتبارات ملی باشند.
وی افزود: علیرغم شرایط سخت اقتصادی در حوزه های مختلف کارهای خوبی انجام شده و پروژه هایی نظیر جاده ارتباطی و دسترسی به سد لیروک و مسجد سلیمان و اتصال لرستان به استان خوزستان در دست بررسی و عملیاتی شدن است.
وی در پایان اظهار داشت: خدماتی که به مردم ارائه می شود خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند لذا نادیده گرفتن آنها ظلم و جفا به نظام است.
به گزارش ایرنا در این نشست که حدود 3 ساعت به طول انجامید مشکلات موجود در شهرستان که مطالبات و دغدغه های شهروندان بود بیان و در این خصوص پیشنهادات و راهکارهایی ارایه شد.
الیگودرزدر شرق لرستان قراردارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار