نماینده مردم دوررود وازنا ازروندکندکلنگ‌زنی فاز چهارم کارخانه سیمان دورود توسط مسئولان استانی وکشوری انتقاد کرد.
کد خبر: ۳۳۴۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶ 26 November 2016

 به گزارش خبرگزاری تابناک لرستان ،پروژه فاز چهارم کارخانه سیمان دورود که خرداد 93 کلنگ‌زنی شده، روند اجرایی مناسبی ندارد.

این پروژه در سفر هیأت دولت یازدهم به استان و با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کلنگ‌زنی شد اما پس از آن دیگر کاری در این طرح اجرا نشده است.

مجید کیان‌پور نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت این پروژه به خبرنگارتابناک گفت: همه مسئولان مربوطه از جمله بانک صنعت و معدن، وزیر کار، هلدینگ فارس و خوزستان و... با اجرای پروژه موافق هستند اما وقتی پای عمل وسط می‌آید، کسی کار خاصی نمی‌کند.


 

وی ادامه داد: به یک نفر در دولت احتیاج داریم که حرف آخر را بزند و برای این کلنگ‌زنی ارزش قائل شود و به مطالبه مردم احترام بگذارد.

کیان‌پور تأکید کرد: صنعت سیمان برند شهرستان دورود و استان لرستان است و نباید به راحتی آن را از دست بدهیم و اگر فاز چهارم اجرایی نشود، سیمان دورود نابود خواهد شد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کارخانه سیمان دورود حال و روز خوبی ندارد و چون تجهیزات و دستگاه‌های این کارخانه قدیمی و فرسوده هستند، قیمت سیمان تولیدی از فروش آن بیشتر است و در سال جاری چند حادثه بد در کارخانه رخ داده است.

وی با بیان اینکه فاز چهارم مطالبه جدی مردم استان است، اضافه کرد: همه مسئولان باید کمک کنند که این صنعت روی پا بماند. صندوق توسعه ملی باید در این زمینه کمک کند تا شاهد اجرایی شدن فاز چهارم باشیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار