فرماندار دلفان:ت
فرماندار دلفان گفت: تاسیس اداره پخش و پالایش فرآورده‎های نفتی در این شهرستان ضروری است.
کد خبر: ۳۳۴۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳ 26 November 2016

جعفر طولابی اظهار کرد: با توجه به سرما و برودت هوای این شهرستان نسبت به سایر شهرستان‎های استان لرستان تاسیس اداره پخش و پالایش فرآورده‎های نفتی ضروری است.

وی عنوان کرد: توزیع فرآورده‎های نفتی به عنوان یکی از مشکلات اصلی شهرستان دلفان و از سوی دیگر اقلیم سرد و پراکندگی روستاها اهمیت تاسیس اداره پخش فرآورده‎های نفتی در این شهرستان را دو چندان کرده است.

خبرگزاری فارس: تاسیس اداره پخش و پالایش فرآورده‎های نفتی در دلفان ضروری است 

فرماندار دلفان تاسیس اداره فرآورده‎های نفتی را یکی از مطالبات به حق مردم شهرستان دلفان خواند و تاکید کرد: رایزنی‎های اولیه به منظور تاسیس این اداره در این شهرستان صورت گرفته است.

طولابی خاطر نشان کرد: با توجه به قول مساعد مدیر عامل شرکت نفت لرستان در خصوص تاسیس اداره فرآورده‎های نفتی در شهرستان دلفان مسئولان شهرستانی پیگیری تا حصول نتیجه در این زمینه را در دستور کار خود دارند.

وی ادامه داد: نمایندگی شرکت نفت در دلفان رفع مشکلات تامین سوخت مورد نیاز شهروندان در فصول سرد سال را به دنبال دارد.

فرماندار دلفان در بخش دیگری از سخنان خود به کاهش دمای زیر صفر شهرستان در روزهای اخیر اشاره و تصریح کرد: دلفان تاکنون با افت فشار گاز مواجه نشده است و از ابتدای این سرما همه اعضای ستاد حوادث و بحران شهرستان در آماده باش کامل به سر می‎برند.

طولابی خاطر نشان کرد: در صورت بروز شرایط حاد با قطع گاز بخشی از سیستم‎های اداری یا تولیدی اجازه نمی‎دهیم، مشکلی برای شهروندان دلفانی ایجاد شود.

فارس
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار