نماینده‌ خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس:
ملکشاهی راد با بیان اینکه فعالیت هایی که در حال انجام است باید به مردم منتقل شود گفت: در حوزه گردشگری وقتی بین مردم هستیم آنها آشنایی با مشاغل حوزه گردشگری ندارند.
کد خبر: ۳۳۷۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷ 02 December 2016


به گزارش خبرگزاری تابناک از لرستان  ،محمدرضا ملکشاهی راد در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با بیان اینکه امروز در یک وضعیت انتقال مدیریت از دولتی به مردمی هستیم، اظهار داشت: این اتفاق خوب آسان نیست و البته دشواری‌های خاص خودش را هم دارد.
محمدرضا ملکشاهی‌راد گفت: یکی از این مشکلات و سختی‌ها این است که مدیران اختیارات این وضعیت گذار را ندارند.
وی افزود: سهم ما در حوزه‌ی مدیریت هم باید درک این مساله را پیدا کند.
ملکشاهی‌راد با بیان اینکه امروز روزنه‌های امید در جای جای استان دیده می‌شود، بیان داشت: این جای امیدواری است چون این کارها در گذشته صورت نگرفته است.
نماینده‌ خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: امروز برای جذب سرمایه‌گذاری رقابت شدیدی در حال انجام است که ما هم نباید از این قافله عقب بمانیم.
محمدرضا ملکشاهی‌راد با تاکید بر اینکه در زمینه‌ی جذب سرمایه‌گذار و برخورد با شرایط جدید همه نیاز به آموزش داریم، گفت: نباید الزاما با دنبال جذب سرمایه‌گذاری‌های کلان باشیم چون سرمایه‌گذاری‌های خُرد هم موثر و مفید به حال توسعه‌ی استان است.

ملکشاهی راد با بیان اینکه روزنه های امید را در این رابطه ما می بینیم، گفت: شرایط در حال اصلاح بوده و سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری ورود پیدا کرده اند.

وی با بیان اینکه در گذشته تکیه ما در استان بر دولت بوده است، گفت: اما امروز برای اینکه سرمایه گذار را وارد استان کنیم باید «فرش قرمز» پهن کنیم و فرهنگ، رفتار اجتماعی و ... تغییر پیدا کند.

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امروز رقابت بین همه مدیران کشور برای فراهم کردن حضور بخش خصوصی وجود دارد گفت: ما اگر از سرمایه گذاری بخش خصوصی عقب باشیم آیندگان ما را سرزنش می کنند.

ملکشاهی راد با بیان اینکه فعالیت هایی که در حال انجام است باید به مردم منتقل شود گفت: در حوزه گردشگری وقتی بین مردم هستیم آنها آشنایی با مشاغل حوزه گردشگری ندارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار