نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد:
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: اخذ مالیات باید متناسب با توان مالی افراد باشد ومتاسفانه گاهی به دلخواه افراد از معافیت مالیاتی برخوردار می شوند و این در حالیست که معافیت مالیاتی بی ضابطه ضربه بزرگی به اقتصاد جامعه می زند.
کد خبر: ۳۳۷۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲ 02 December 2016

  به گزارش خبرگزاری تابناک از لرستان ،آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های نمازجمعه این هفته در مصلی الغدیر خرم آباد گفت : مطالبه گری در مورد روشن شدن وضعیت برخی فسادها ، اختلاس ها و حقوق های نجومی یکی از مطالبات رهبری و مردم است.

وی اظهار کرد: چرا دولت و دستگاه قضایی در این زمینه اقدام نمی کنند که رهبری دوباره تذکر می دهد، این امر اعتماد مردم را از مسئولان سلب کرده و باعث فاصله طبقاتی شده است.

آیت الله میرعمادی بابیان این که دولت در خصوص افرادی که حقوق نجومی دریافت کرده اند باید پاسخگو باشد، گفت: مردم و دانشجویان انتظار دارند اگر قصور و بی تدبیری رخ می دهد با آن برخورد شود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه در مسئله مالیات باید عدالت مالیاتی مدنظر قرار گیرد گفت: اخذ مالیات باید متناسب با توان مالی افراد باشد.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر جلوگیری از فرار مالیاتی و تخفیف و معافیت های مالیاتی نابجا تصریح کرد: متاسفانه گاهی به دلخواه افراد از معافیت مالیاتی برخوردار می شوند و این در حالیست که معافیت مالیاتی بی ضابطه ضربه بزرگی به اقتصاد جامعه می زند.

 

وی با اشاره به اینکه برخورد 2 قطار مسافربری و بیش از 50 کشته نتیجه بی تدبیری است که اگر مجازات سخت صورت بگیرد افراد احساس مسئولیت می کنند.

خطیب جمعه خرم آباد اضافه کرد: انتظار مردم و دانشجویان پاسخگویی به این سوالات است نه اینکه بعد از 2 روز مطرح کردن فراموش شود.

با اشاره به 16 آذر روز دانشجو افزود: امروز دانشجویان با سلاح علم و تقوا آنچنان بصیرت، آگاهی، دشمن شناسی و بنیه علمی قوی دارند که در هر زمینه متخصص لازم در اختیار داریم که این امر نشان می دهد ایران اسلامی از ظرفیت نیروی انسانی توانمندی برخوردار است.
به گفته وی دانشجویان آکاه و با بصیرت و ضد استکبار و مطالبه گر، امروز یکی از اقشاری هستند که منویات رهبری را با جدیت دنبال می کنند.
آیت الله میرعمادی ادامه داد: دانشجویان تحقق اقتصاد مقاومتی را از مسئولان مطالبه می کنند و با شجاعت و صراحت به میدان گام می نهند.

آیت الله میرعمدی با اشاره به هفتم آذر روز نیروی دریایی نیز گفت: نیروی دریایی از توان دفاعی بالایی برخوردار است و تامین امنیت دریایی، ایستادگی در برابر دزدان دریایی و حفاظت از منافع جمهوری اسلامی در دریا از وظایف مهمی است که انجام می دهند.
وی اظهار کرد: نقش نیروی دریایی در دوران دفاع مقدس فراموش نشده و مقاومت 34 روزه تکاوران دریایی در خرمشهر در ذهن مردم ایران ثبت شده است.
نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: نیروی دریایی دوران دفاع مقدس یک نیروی مقتدر بوده که مقابل تجاوزات دریایی حامیان صدام را گرفت و در طول این مدت خوش درخشیده است.
آیت الله میرعمادی ادامه داد: نیروی دریایی امکانات و تجهیزاتی در اختیار دارد که چنانچه دشمن قصد کوچکترین تجاوزی از طریق دریا داشته باشد دلاورمردان این نهاد در همان لحظه پاسخ کوبنده خواهند داد.
وی گفت: شناورهای بزرگ آمریکا، اروپا وبرخی کشورهای در خلیج فارس حاضر هستند اما نمی توانند هیچگونه اقدامی انجام دهند و در برخی مواقع این شناورها از نیرویی دریایی جمهوری اسلامی استمداد می کنند که این مهم بیانگر قدرت و توان دفاعی نیروی دریایی است.
امام جمعه خرم آباد همچنین با اشاره به نامگذاری امروز جمعه 12 آذر روز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: یکی از مسائلی که امام (ره) بر آن بسیار تاکید داشتند قانون و قانونگرایی بوده است.
آیت الله میرعمادی افزود: امام فرمودند: حکومت اسلامی ، حکومت قانون است و همه باید به قانون تمکین کرده و احترام بگذارند نه اینکه قانون را با خود تطبیق دهند.
وی ادامه داد:کشور باید بر اساس قانون اداره شود، قانون باید محترم باشد و افرادی که قانون را تصویب می کنند باید همه جانبه بنگرند و مصلحت را در نظر بگیرند تا قانون صحیح و متقن تصویب کنند.
وی با انتقاد از قانون ترافیکی شهر خرم آباد گفت: قاون نباید همانند قانون ترافیک خرم آباد نباشد چراکه اگر غریبه ای وارد شهر شود به راحتی نمی تواند آدرس پیدا کند و پس از چندین بار گم شدن به مقصد می رسد.
وی افزود: برخی قوانین به گونه ای است که افراد را وادار به خلاف می کنند بنابراین باید به شکلی باشد که مردم به رعایت قانون مقید شوند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
cheap Albion online gold
|
China
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
If he shows up, we stick with him.
cheap Albion online gold http://www.geekswithblogs.net/albion2017/archive/2017/01/17/upalbion--adventure-with-your-friends-in-albion-online.aspx
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار