مدیر روابط عمومی و امور استان‌های ستاد اقامه نماز کشور:
مدیر روابط عمومی و امور استان‌های ستاد اقامه نماز کشورگفت :نمازی اوج دهنده است که با خشوع باشد، کمااینکه در قرآن کریم نیز زمینی می‌تواند بازدهی داشته باشد که در مقابل آب، باد و خدا خاشع باشد. اگر درون انسان در اختیار خدا قرار گرفت، رشد پیدا می‌کنند، لذا ضرورت دارد که روی نماز بیشتر کار کنیم و آن‌ را در زندگی روزمره جاری کنیم.
کد خبر: ۳۳۸۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰ 04 December 2016

 به گزارش خبرگزاری تابناک از لرستان ،مدیر روابط عمومی و امور استان‌های ستاد اقامه نماز کشور در اجلاس نماز در استانداری لرستان گفت گفت: نماز جوشش درونی است که در درون انسان اتفاق می‌افتد و تمام ارزش‌های الهی را می‌توان به کمک نماز به دست آورد، کمااینکه طبق آیه ۴۵ سوره عنکبوت با این مضمون «اتْلُ مَا أُوحِیَ إِلَیْکَ مِنَ الْکِتَابِ وَأَقِمِ الصَّلَاةَ إِنَّ الصَّلَاةَ تَنْهَی عَنِ الْفَحْشَاء وَالْمُنکَرِ وَلَذِکْرُ اللَّهِ أَکْبَرُ وَاللَّهُ یَعْلَمُ مَا تَصْنَعُونَ» نماز قدرت بازدارندگی دارد و این توان را دارد که نفس شیطانی را به نفس رحمانی تبدیل کنند.

ویتصریح کرد: نماز می‌تواند جلوی ریزش دیوار زندگی را برای انسان گیرد و چشم و زبان ما را نگه دارد.

دریس اشاره به این‌که نماز ناخالصی‌های درونی انسان را می‌گیرد، افزود:نمازی اوج دهنده است که با خشوع باشد، کمااینکه در قرآن کریم نیز زمینی می‌تواند بازدهی داشته باشد که در مقابل آب، باد و خدا خاشع باشد.

مدیر روابط عمومی و امور استان‌های ستاد اقامه نماز کشور تصریح کرد: اگر درون انسان در اختیار خدا قرار گرفت، رشد پیدا می‌کنند، لذا ضرورت دارد که روی نماز بیشتر کار کنیم و آن‌ را در زندگی روزمره جاری کنیم

مدیر روابط عمومی و امور استان‌های ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به اینکه نماز می‌تواند جلوی ریزش دیوار زندگی را برای انسان بگیرد و چشم و زبان ما را نگه دارد، اظهار کرد: اگر درون انسان در اختیار خدا قرار گرفت، رشد پیدا می‌کند، لذا ضرورت دارد که روی نماز بیشتر کار کنیم و آن‌را در زندگی روزمره جاری کنیم.

وی ادامه داد: در عربی گیاهی به نام الصلیانه در کنار نماز به‌کار رفته است، این گیاه در جزیرةالعرب است و وقتی شتر می‌خواهد از این گیاه استفاده کند، خم می‌شود و حالت رکوع می‌گیرد و این گیاه را از ریشه می‌کند.

دریس ادامه داد: نماز آن کاری را با ما می‌کند که شتر با گیاه صلیانه می‌کند و تمام علف‌های هرز وجودی ما را از ریشه می‌کند،کمااینکه دین قامتش با نماز راست می‌شود.




منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار