نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس:
نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس گفت: تنها بیمارستان تأمین اجتماعی استان محروم لرستان، نه‌تنها نتوانسته به شکل مطلوبی خدمات درمانی را در اختیار بیماران قرار دهد، حتی به امکانات پزشکی کافی نیز دسترسی ندارد.
کد خبر: ۳۴۳۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶ 13 December 2016

محمد بیرانوندی در گفتگو با سلامت آنلاین با بیان اینکه تجمیع بیمه‌های درمانی، امری حیاتی است، افزود: در کل استان ما که در حدود ۹ شهر را در بر می‌گیرد، تنها یک بیمارستان تامین اجتماعی وجود دارد و همین یک بیمارستان نیز نمی‌تواند در تمام حوزه‌های پزشکی به مراجعین خود خدمات پزشکی ارائه دهد. به همین دلیل مردم برای ادامه درمان خود ناچارند به مرکز استان یا شهرهای مجاور بروند و از خدمات بیمارستان‌های دولتی استفاده کنند.
وی تصریح کرد: عدم وجود امکانات کافی در خرم‌آباد و مراجعت مردم به شهرهای دیگر، نشان می‌دهد که سازمان تأمین اجتماعی نتوانسته به‌درستی به وظایفش عمل کند.
این عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس همچنین تصریح کرد: اجرای قانون تجمیع بیمه‌ها دغدغه و خواسته بسیاری از کارشناسان است. در حالی که با اجرایی شدن این قانون، مشکلات درمانی مردم به شکل قابل‌توجهی مرتفع می‌شود، اما می‌بینیم که عده‌ای تن به انجام این کار نمی‌دهند. در حالی که اجرای قانون تجمیع بیمه‌ها به نفع همه و به‌خصوص بیماران است.
نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس عنوان کرد: درصورتی‌که قانون تجمیع بیمه‌ها عملیاتی شود، دغدغه اصلی بیماران، فقط درد بیماری‌شان خواهد بود و از نظر درمان و دسترسی به امکانات مجهز درمانی با مشکل مواجه نخواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار