کد خبر: ۳۴۷۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸ 23 December 2016
استاندار لرستان از اختصاص 117 میلیارد تومان به 14 واحد صنعتی شهرستان سلسله خبر داد.
 مهندس هوشنگ بازوند در جلسه ستاد تسهيل و رفع موانع توليد شهرستان سلسله، اظهار کرد: مردم از مدیران توقع دارند، مدیر اگر بگوید پول ندارم پروژه را اجرا کنم این حرف به نظر ما ایراد است چون وقتی مدیری مسئولیت می‌پذیرد با همه فرضیات مسئولیت را پذیرفته‌اند.
 
وی افزود: مدیر باید به هر شکل ممکن کار را انجام دهد اگر به مردم گفته شود پول نیست و تخصیص داده نشده است مردم این حرف‌ها را قبول نمی‌کنند. استاندار لرستان تصریح کرد: 14 واحد شهرستان سلسله که دچار مشکل بودند مورد بازدید قرار گرفت و اعتباری که برای اینها تصویب شد 117 میلیارد تومان است.
بازوند با اشاره به پروژه‌های زیرساختی، اضافه کرد: در حوزه راه امسال وضعیت چهار خطه‌ها با توجه به کمبودهای که بود وضعیت مطلوبی است.
 
وی با بیان اینکه تصفیه خانه شهرستان نیز قرار شد 96 عملیات اجرایی آن آغاز شود، افزود: بحث گازرسانی روند خوبی دارد تا قبل از دولت تدبیر و امید حدود 94 روستا گازرسانی شدند که در مدت این سه سال حدود 96 روستا گازرسانی شده است. استاندار تصریح کرد: سرانه ورزشی شهرستان پایین است که برای توسعه آن مستلزم سرمایه‌گذاری است. در این راستا توافقی انجام داده که بتوانیم چند تا سالن را تا حدود 30 درصد از محل اعتبارات استانی و مابقی از محل اعتبارات ملی تامین کنیم که بتوانیم نرم سرانه ورزشی را به نرم میانگین استان اضافه کنیم.
 
بازوند با اشاره به میدان اسب دوانی، خاطرنشان کرد: قرار شد از طریق منابع طبیعی زمین مورد نظر در اختیار آنها قرار گیرد. وی گفت: میراث فرهنگی طرح مطالعاتی کهمان را باید تا پایان سال ارائه دهد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار