کد خبر: ۳۴۸۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵ 25 December 2016
فرمانده انتظامی استان گفت: یک محموله ظروف آشپزخانه قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال در آزاد راه خرم آباد- اندیمشک' کشف و در این رابطه یک دستگاه کانتینر توقیف شد.
 
 سردار محمد قنبری گفت: این محموله ، در راستای اجرای طرح تشدید اقدامات کنترلی و مبارزه با ورود و خروج کالای قاچاق ، کشف شده است.وی افزود : با بررسی به عمل آمده مشخص شد خودرو مذکور حامل انواع کارد، قاشق، چنگال و ظروف استیل و چینی خارجی به تعداد یکصد و 11 هزار و 134 قلم است.فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، تصریح کرد : محموله مکشوفه از استان های جنوبی به مقصد پایتخت بارگیری شده است.
قنبری گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شد.وی در پایان با بیان اینکه قاچاق کالا، ضربات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور و تولیدات داخلی وارد می کند، از شهروندان خواست هر گونه اخبار مربوط به قاچاق کالا و موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند .
**کشف 100 در صدی جرایم فضای مجازی در لرستان رئیس پلیس فتا استان از کشف 100 درصدی جرایم فضای مجازی توسط پلیس فتا لرستان در 9 ماهه امسال خبر داد. سرهنگ 'فرهاد ابدال چگنی ' گفت : یکی از مهم‌ترین اهداف و ماموریت‌های پلیس فتا صیانت از ارزش‌های والای اسلامی و انسانی افراد جامعه ، در فضای مجازی است. وی افزود: تامین امنیت فضای مجازی و تبادل اطلاعات، حفظ حریم شخصی و آزادی های مشروع و مقابله با تهدیدات سایبری از اهداف اصلی پلیس فتا است.
 
رئیس پلیس فتا با اشاره به این که برخی افراد به اشتباه فضای مجازی را محیطی امن برای انجام اعمال بی‌ضابطه خود می‌دانند، خاطرنشان کرد: این افراد حتی به خود اجازه می دهند برای سایر کاربران در فضای مجازی ایجاد مزاحمت کنند، غافل از این که پلیس فتا رسیدگی به اینگونه جرایم را جزء اولویت کاری خود قرار داده و با برهم زنندگان امنیت و آرامش روانی افراد در فضای مجازی، به طور قاطع برخورد می کند.
 
وی گفت :از اول امسال تا کنون کلیه جرایم فضای سایبری بصورت 100 در صدی کشف و مجرمان به مراجع قضائی معرفی شده اند. وی بیان کرد: با دقت، هوشیاری، رعایت نکات ایمنی و استفاده صحیح از فضای مجازی از سوءاستفاده مجرمان فضای سایبر جلو گیری کنند و به راحتی به افراد اعتماد نکنند و اطلاعات شخصی به ویژه اطلاعات مهم مانند شماره حساب، رمز دوم کارت، آدرس محل سکونت، کد ملی و ... را در اختیار دیگران قرار ندهند. **محموله میلیاردی قاچاق در خرم آباد توقیف شد رئیس پلیس آگاهی استان، از توقیف کامیون ایسوزو و کشف محموله قاچاق به ارزش بیش از دو میلیارد ریال در خرم آباد خبرداد . سرهنگ ' عباس نظری ' گفت : ماموران انتظامی خرم آباد در محور ارتباطی خرم آباد - بروجرد حین کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه کامیون ایسوزو را توقیف کردند.
وی افزود: در بازرسی از کامیون مذکور، مقادیر زیادی انواع کمپوت و آب میوه، شربت و روغن ذرت، زیتون، کره و بادام زمینی قاچاق و فاقد مدارک گمرکی کشف شد.
رئیس پلیس آگاهی لرستان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، گفت: محموله توقیفی از استان های جنوبی به مقصد پایتخت بارگیری شده بود.
سرهنگ نظری با بیان اینکه ارزش محموله قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان، بالغ بر دو میلیارد ریال اعلام شده است، تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
 
** دستگیری سارق باطری خودرو با 27 فقره سرقت در خرم آباد فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد از دستگیری سارق باطری خودرو و کشف 27 سرقت خبر داد. سرهنگ صفی اله بیرانوند گفت: ماموران کلانتری 14 در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با سارقان، موفق به دستگیری یک سارق حرفه ای و سابقه دار و کشف 27 فقره سرقت باطری خودروهای سبک و سنگین شدند. وی با اشاره به شناسایی و دستگیری دو مالخر و همدست سارق مذکور در این رابطه، افزود: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. فرمانده انتظامی خرم آباد با بیان اینکه پلیس، قاطعانه با هرگونه قانون شکنی برخورد خواهد کرد، بیان داشت: تلفن 110، در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به شهروندان است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار