کد خبر: ۳۴۹۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸ 26 December 2016
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه حماسه 9 دی باعث یاس و نا امیدی دشمنان شده است، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی با حضور حماسی مردم در راهپیمایی 9 دی 1388 تثبیت شد.
 آیت الله سید احمد میرعمادی عصر دوشنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی مراسم 9 دی در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: روز 9 دی در تاریخ انقلاب اسلامی، یک روز ماندگار و سرنوشت ساز است.
وی با بیان اینکه در این روز سرنوشت کشور و مردم رقم خورد، اظهار کرد: شروع انقلاب اسلامی با تقابل 2 اراده حق و باطل که اراده خدا در برابر استکبار جهانی را نشان می دهد، همراه بوده است.
نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و تسخیر لانه جاسوسی، استکبار جهانی از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام انقلاب اسلامی استفاده کرده است.
وی با اشاره به برگزاری انتخابات و فتنه سال 88 گفت: دشمن همواره در تلاش است تا از انتخابات برای ضربه زدن به ایران اسلامی استفاده کند.آ
یت الله میرعمادی افزود: برنامه ریزی دقیق، رسانه های بیگانه و افرادی که در زمینه اعتراض در فتنه 88 حضور داشتند، از عواملی بودند که دشمن برای ضربه زدن به ایران از آنها استفاده کرد.
وی با اشاره به نفوذ دشمن در ستاد انتخابات سران فتنه در سال 88 گفت: باید با افزایش بصیرت و آگاهی از نفوذ دشمن در کشور جلوگیری کنیم.امام جمعه خرم آباد افزود: عده ایی نه تنها حاضر نشدند راجع به بصیرت و فتنه حرفی بزنند بلکه فریب خوردند و راه را اشتباه رفتند.
وی با تاکید بر درس گرفتن از حوادث انقلاب اسلامی اظهار کرد: یک دیده بان با بصیرت، با تقوا و هوشیار مانند رهبر معظم انقلاب، انقلاب اسلامی را در مسیر آرمان های خودش حفظ کرده است.آیت الله میرعمادی 9 دی را روز میثاق امت با ولایت دانست و افزود: تبعیت مردم از ولایت باعث خلق این حماسه شد.
وی در خصوص برگزاری مراسم بزرگداشت 9 دی در حوزه کمالیه خرم آباد گفت: با حضور گسترده مردم ولایتمدار لرستان و دستگاه های اجرایی استان بار دیگر بر آرمان های انقلاب اسلامی پایبند خواهیم ماند.
در این نشست، وظایف هر دستگاه برای برگزاری هرچه با شکوه تر این مراسم مشخص شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار