کد خبر: ۳۵۱۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴ 29 December 2016
یک کتاب پژوهشی با محتوای بمباران‌های شهری لرستان در دوران دفاع مقدس با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان تهیه می‌شود.
  فرهاد خاکی‌پور،مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان لرستان در نشست با مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به نقش لرستان در دوران دفاع مقدس، گفت: هیچ روایتگری نمی‎تواند ایثار و ازجان‌گذشتگی شهدا، جانبازان و رزمندگان لرستانی در دوران دفاع مقدس را به تصویر بکشد.
وی اظهار کرد: تلاش می‌کنیم که هر ۱۰ روز یک‌بار جلسه‌ای در رابطه با اسناد مربوط به دوران دفاع مقدس در بخش بمباران موشکی شهری در بنیاد مکسن استان تشکیل شود و نتیجه و پیشرفت کار در اختیار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس قرار خواهد گرفت.
در این جلسه مصوب شد که گزارش بازسازی منازل و اماکنی که در دوران دفاع مقدس در استان مورد اصابت موشک و بمب قرار گفتند جهت نمایش در مرکز فرهنگی دفاع مقدس لرستان در اختیار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان قرار بگیرد.
همچنین مصوب شد، با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس لرستان یک کتاب پژوهشی با محتوای بمباران‌های شهری لرستان در دوران دفاع مقدس تهیه و روانه بازار شود
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار