کد خبر: ۳۵۱۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵ 30 December 2016
مردم ولایتمدار ایران اسلامی در گرامیداشت 9 دی یک بار دیگر حمایت بی دریغ خود را از مقام معظم رهبری اعلام کردند.
ب حجت الاسلام محمد سوری در خطبه های نماز جمعه پلدختر ضمن تشکر از حضور با شکوه و پرشور مردم در تجمع 9 دی افزود: مردم ولایتمدار در این حضور حماسی پشتیبانی قاطع خود را از نظام و ولایت به منصه ظهور گذاشتند و پاسخ محکمی به تمام یاوه گویان دادند.
وی گفت: 9 دی حماسه ای بود که مردم نشان دادند که هیچ گاه فریب دشمن را نمی خورند.
وی با بیان این که تجمع 9 دی امسال روز بصیرت و روز میثاق امت با ولایت را زنده کرد افزود: حماسه 9 دی از مظاهر قدرت جمهوری اسلامی و به منزله حضور همیشگی مردم در صحنه است.
امام جمعه پلدختر تصریح کرد:در خلق حماسه 9 دی همه در کنار هم بودند و و هر دو طرف انتخابات به صحنه آمدند و روز وحدت و هماهنگی تمام سلایق سیاسی بود که دشمن را از صحنه خارج ساختند بنابر این 9 دی متعلق به سلیقه سیاسی خاص نیست و روز ملت ایران است.
حجت الاسلام سوری به 13 دی ماه سالروز ابلاغ پیام تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به گورباچف ، رییس جمهور وقت شوروی در سال 67 اشاره کرد و اظهار داشت: امام راحل در این پیام آنچه حقانیت اسلام بود بیان کرد و در این نامه که از اسناد مهم سیاسی قرن است فرو پاشی کمونیسم و خسارت شوروی به خاطر اتکا به غرب را متذکر شدند و آنان را به سوی مکتب وحی و معنویت گرایی دعوت کردند.
امام جمعه پلدختر گفت : مکتب اسلام انسان ساز و گره گشا و پاسخگوی مسایل زندگی و یک مکتب مادی و معنوی است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار