در الیگودرز؛
نیاز است که آموزش نه گفتن را در جوانان پرورش دهیم و به عرصه بیان آسیب های اجتماعی ورود پیدا کنیم چراکه خانواده و آموزش و پرورش دو کانون پرورش فکری و عقلی جوان و نوجوان است
کد خبر: ۳۵۳۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶ 01 January 2017
به گزارش تابناک لرستان،همایش اجتماعی سازی مبازره با مواد مخدر طرح اجتماع محور c b با حضور دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان و شوراها ی دانش آموزی و کمیته ی فرهنگی ستاد فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان الیگودرز در تالار کمال مجتمع فرهنگی هنری سیمرغ برگزار شد. 
غلامرضا آقامیرزایی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان در این همایش اظهار داشت: استان لرستان در زمینه کاهش آلودگی مواد مخدر در سطح کشور موفق بوده و شش رتبه رشد مثبت داشته است وی افزود: مواد مخدر یک زلزله خاموش است و در بحث مواد مخدر صنعتی هرروز یک ماده جدید به کشور وارد می شود.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان با اشاره به اینکه سالهاست در سطح کشور ستاد مبارزه با مواد مخدر تشکیل شده و مهمترین برنامه هایی که در زمینه کاهش اعتیاد و آسیب های آن در دستور کار بوده، آموزش به دانش آموزان است که امیدواریم وقفه کوتاهی که در این زمینه ایحاد شده، به سرعت برطرف شود.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدرلرستان افزود: نیاز است که آموزش نه گفتن را در جوانان پرورش دهیم و به عرصه بیان آسیب های اجتماعی ورود پیدا کنیم چراکه خانواده و آموزش و پرورش دو کانون پرورش فکری و عقلی جوان و نوجوان است.
وی با اشاره به اینکه اهمیت مبارزه با مواد مخدر بسیار زیاد است افزود: یکی از اولویت های ستاد مواد مخدر استان موضوع اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر است و یکی دیگر از شعارها امر پیشگیری با رویکرد اجتماعی شدن مبارزه با موادمخدر است.
گفتنی در این همایش اسفندیار فولادوند رییس اداره بهزستی الیگودرز ضمن تقدیر وتشکر از همراهی کلیه ارگانها و نهادهای در برگزاری این همایش گفت: ظرفیت‌ دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی باید برای مقابله با اعتیاد به کار گرفته شود.
وی اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر را از اولویت‌ ها عنوان کرد و با بیان اینکه باید به این امر توجه جدی داشت، گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد باید در زمینه مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد فعال تر شوند
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار