کد خبر: ۳۵۳۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۶ 01 January 2017
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: از مجموع یکهزار و 580 حلقه چاه غیرمجاز شناسایی شده در استان، 423 حلقه پر و مسدود شده است. 
علی امید سیفی روز یکشنبه در جلسه کارگروه آب و کشاورزی در محل سالن جلسات استانداری لرستان افزود: برای پر کردن هر حلقه چاه بیش از 20 میلیون ریال نیاز است.وی با بیان اینکه تیم های انسداد چاههای غیرمجاز هشت ماه حقوق معوقه دارند، اظهار کرد: با توجه به کمبود نقدینگی در این راستا، باید شورای حفاظت هر شهرستان چاههای غیر مجاز را معرفی کند تا با همکاری آنان نسبت به انسداد چاهها اقدام شود.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان همچنین متوسط بارش باران استان در سال گذشته 818 میلیمتر عنوان کرد وگفت: رواناب های خروجی استان در بلند مدت و میان مدت به ترتیب 12 و 6.5 میلیارد متر مکعب است.
سیفی بدون اشاره به میزان تخصیص سالانه آب در استان افزود: امسال 49 میلیون متر مکعب تخصیص اضافی در استان صادر شده که به همین دلیل سه نفز از شرکت آب منطقه ای لرستان در آستانه هیات تخلفات اداری وزارت نیرو هستند.
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای لرستان نیز گفت: بیشترین چاههای غیرمجاز در شهرستان دورود حفر شده است.
نادر مختاری افزود: چاه عمیق غیر مجاز در استان وجود ندارد و در بسیاری از مناطق دارای عمق 2 متر بوده اما در دورود نیمه عمیق 30 تا 40 متر است.به گفته وی شهرستان الیگودرز کمترین چاه غیرمجاز را دارد و در ازنا نیز چاه غیرمجاز شناسایی نشده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار