لرستان :
نمایشگاه از بخش های مختلف کتب علمی و فقهی در زمینه های قرآنی و معارف اسلامی، کتب کودک و نوجوان و بخش های فرهنگی، تشکیل شده است
کد خبر: ۳۵۳۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵ 02 January 2017
به گزارش تابناک لرستان؛نمایشگاه تخصصی کتاب و نرم‌افزار علوم قرآنی و معارف اسلامی، از سری برنامه‌های هفته قرآن و عترت، ١٣ دی ماه، به طور رسمی و با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان، جامعه قرآنی استان، هنرمندان و دیگر مسئولان استانی افتتاح شد. نمایشگاه تخصصی کتاب و نرم افزار علوم قرآنی و معارف اسلامی استان لرستان، دوشنبه، ١٣ دی ماه،با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان، جامعه قرآنی استان، هنرمندان و دیگر مسئولان استانی افتتاح شد.
منصور احمدی، دبیر احرایی هفته قرآن و عترت لرستان در این رابطه گفت: این نمایشگاه از بخش های مختلف کتب علمی و فقهی در زمینه های قرآنی و معارف اسلامی، کتب کودک و نوجوان و بخش های فرهنگی، تشکیل شده است.
وی با اشاره به اینکه پنج هزار عنوان کتاب و نرم‌افزار با موضوعات قرآنی در این نمایشگاه ارائه می‌شود، عنوان کرد: کتاب، نرم‌افزار و محصولات فرهنگی در این نمایشگاه با ٣٠ تا ٤٠ درصد تخفیف ارائه خواهد شد.
احمدی با اشاره به برپایی نمایشگاه کتاب در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد، ادامه داد: نمایشگاه کتاب و نرم‌افزار علوم قرآنی و معارف اسلامی تا ٢٥ دی ماه از ساعت ٩ صبح تا ٨ شب آماده ارائه خدمات به علاقه‌مندان به کتاب است
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار