معاون استاندار لرستان:
بسیج در مسیری که در حال سپری کردن است بستگی به شرایط دنیا و کشور، شیوه‌های متفاوتی را در راه احیای نقش خود به منصه ظهور می‌رساند
کد خبر: ۳۵۷۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶ 08 January 2017
 به گزارش تابناک لرستان؛حبیب الله خجسته پور در همایش بسیج و رسانه در سخنانی با بیان اینکه بسیج نیرویی با کارایی حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی ایران است اظهار داشت: این نیروی فوق العاده با مشارکت آحاد مردم شکل گرفته است.
 
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار لرستان با اشاره به این‌که اگر بسیج زمانی در صحنه‌ای نظامی حضور پیدا کرد امروز باید در صحنه‌های فرهنگی و رسانه حضور پیدا کند، اظهار کرد: رسانه‌ها اخلاق اسلامی را رعایت کنند و بدانند که انتقاد باعث پویایی است و مرز بین نقد و تخریب را رعایت کنند.
حبیب‌الله خجسته‌پور در این همایش گفت: حفاظت و حراست از انقلاب و دستاوردهای انقلاب و همچنین حفاظت و حراست از ماهیت و شأن نزول انقلاب اسلامی وظایف اصلی بسیج است.
وی با اشاره به این‌که بسیج نیرویی است که با مشارکت آحاد مردم جامعه شکل گرفته است، تصریح کرد: بسیج در مسیری که در حال سپری کردن است بستگی به شرایط دنیا و کشور، شیوه‌های متفاوتی را در راه احیای نقش خود به منصه ظهور می‌رساند.
 
خجسته‌پور اضافه کرد: آن‌گاه که کشور مورد آسیب جنگ قرار گرفت نیروی بسیج برای دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سینه خود را آماج گلوله دشمنان قرار داد و با حضور مقتدرانه خود حقانیت خود را به اثبات رساند.سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار لرستان تصریح کرد: بعد از پایان جنگ تحمیلی، تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی توسط دشمنان آغاز شد که در این راستا کارکرد بسیج مقابله با هجوم فرهنگی و تهاجم فرهنگی شد.
 
وی با اشاره به این‌که امروز در عصری قرار داریم که در دنیا رسانه‌ها حرف اول را می‌زنند، اضافه کرد: رسانه‌ها کارکردهای مختلفی پیدا کرده‌اند که ساماندهی افکار عمومی و بسترسازی برای اقداماتی که مدنظر آنهاست از کارکردهای رسانه هستند این در حالی‌است که ما در تمام دنیا شاهد تقویت امپریالیسم خبری هستیم.
 
خجسته‌پور با اشاره به این‌که یکی از کارکردهای بسیجی ایفای نقش فعال در حوزه رسانه است، گفت: در تهیه یک خبر ۶ عناصر نقش دارند که در این میان عناصر چرا و چگونه تفاوت ماهیت خبر را نشان می‌دهند.سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار لرستان با اشاره به این‌که زمانی‌که بین بلوک غرب و شرق اختلاف نظر بود، غربی‌ها سازمان ناتو را جهت ضربه زدن به بلوک شرق تأسیس کرد، اضافه کرد: زمانی‌که بلوک شرق فروپاشید سازمان ناتو را منحل نکردند بلکه بلوک غرب یک ماموریت جدید را برای ناتو تعریف کرد که آن ماموریت مقابله با تروریسم جهانی بود و ناتو نظامی را به ناتوی فرهنگی تبدیل کردند.
وی با اشاره به این‌که اگر بسیج زمانی در صحنه ‌ای نظامی حضور پیدا کرد امروز صحنه‌های فرهنگی و رسانه حضور پیدا کنند، اظهار کرد: رسانه‌ها  اخلاق اسلامی را رعایت کنند و بدانند که انتقاد باعث پویایی است و مرز بین نقد و تخریب را رعایت کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار