معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان:
از اهداف این طرح به تلاش در حفظ محیط زیست ،احترام به عقاید و نظرات دیگران ،راهبرد مناسبی برای ایجاد زمینه کارآفرینی در دانش آموزان و تشویق آنان به استفاده از علوم رایانه برای رفع نیازهای اطلاعاتی مربوط به پروژه های علمی است
کد خبر: ۳۵۷۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹ 08 January 2017
به گزارش تابناک لرستان؛ باقر توکلی افزود : موضوع « پژوهش » از جایگاه ویژه ای در تعلیم و تربیت برخوردار است  و جستجوگری و پژوهیدن از عالی ترین و پیچیده ترین جلوه های اندیشه انسان به شمار می رود .

توکلی هدف از برگزاری جشنواره جابربن حیان  را تقویت روحیه کنجکاوی و پرسشگری در دانش آموزان و بالا بردن اعتماد به نفس در آنان بیان کردو گفت : اگر ما روحیه پرسش گری را در دانش آموزان تقویت کنیم دانش آموزانی پرسشگر و پژوهنده  خواهیم داشت.

وی از دیگر اهداف این طرح به تلاش  در حفظ محیط زیست ،احترام به عقاید و نظرات دیگران ،راهبرد مناسبی برای ایجاد زمینه کارآفرینی  در دانش آموزان و تشویق آنان به استفاده از علوم رایانه  برای رفع نیازهای اطلاعاتی مربوط به پروژه های علمی  که  از مهمترین اهداف طرح بشمار می رود، اشاره داشت .

توکلی بیان داشت : در این جشنواره  دانش آموزان در قالب پروژه هایی شامل  جمع آوری نمونه همراه با طیقه بندی ، نمایش علمی که شامل سه قسمت نمایش ،تحقیق ، مدل آزمایش و طراحی و ساخت  می باشد ،در چهار مرحله آموزشگاهی ، منطقه ای ، استانی و کشوری به رقابت خواهند پرداخت .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار