کد خبر: ۳۵۷۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۶ 08 January 2017
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد سوری عصر امروز در جلسه ستاد هماهنگی و برنامه‌ریزی دهه فجر شهرستان پلدختر اظهار داشت: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین ارزش‌ها و آشنایی با دستاوردها و خدمات ارزشمند نظام است و در این ایام دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم بیان شود.
وی افزود: ملت مسلمان و رنجدیده ایران به تأسی از صاحب محرم در مقابل ظلم و ستم حکومت ستمشاهی کوتاه نیامدند و نسبت به سرنوشت خویش بی‌تفاوت نبودند و با ریختن خون‌های زیادی ماهیت حکومت ظالم را برچیدند.
امام جمعه پلدختر بیان کرد: مردم به رهبری حضرت امام خمینی (ره)، ایمان به خدا و اتحاد و همبستگی انقلاب را به پیروزی رساندند و رمز ماندگاری انقلاب در همین عوامل است. وی عنوان کرد: این عوامل سبب شده که همچنان کشتی انقلاب اسلامی به سکانداری رهبر فرزانه و متفکر انقلاب راه خود را با قدرت و صلابت ادامه دهد.
سوری تصریح کرد: مردم در پیروزی انقلاب با خواسته مشترک و واحدی که داشتند برای همیشه تاریخ، دست استکبار جهانی و ایادی آن را از چپاول و غارت اموال کشورمان کوتاه کردند.
وی خاطرنشان کرد: حکومت ما بر اساس ایده‌های دینی حرکت کرد و رمز بقای انقلاب همان رمز پیروزی انقلاب، انگیزه الهی و مقصد عالی (حکومت اسلامی) است. امام جمعه پلدختر گفت: آنچه امروز بسیار مهم است وحدت و وفاق و همبستگی است  و همه باید یک هدف واحد داشته باشیم و حفظ و حراست از انقلاب و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و همدلی بین مسئولان از مسائل عمده نظام است که باید به آن عمل شود.
وی بر ضرورت برگزاری هرچه با شکوه‌تر برنامه‌ریزی‌های دهه فجر تأکید کرد و اظهار داشت: برنامه‌های دهه فجر باید با رعایت شئونات اسلامی، انقلابی و در شأن و منزلت امام راحل و شهدا برگزار شود.
سوری با بیان اینکه انقلاب اسلامی الهام گرفته از انقلاب رسول‌الله (ص) است، افزود: همه وظیفه داریم برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر را به نحو احسن اجرا کنیم که همه در این انقلاب سهیم هستند و مسئولان وظیفه سنگین‌تری در این رابطه دارند.
وی عنوان کرد: وظیفه کنونی ما رجوع و پشتیبانی از ولایت‌فقیه، استقامت و پایداری در ایمان به خدا، پرهیز از اختلافات و حفظ اتحاد و همبستگی بین ملت در سایه و محوریت مقام معظم رهبری است.
  امام جمعه پلدختر بیان کرد: امروز وظیفه ما حراست و حفاظت از انقلاب و بقای آن است که هر اندازه در این راه مصمم باشیم بیشتر به وظیفه خود عمل کرده‌ایم که در این مورد مسئولان وظیفه سنگین‌تری دارند و نباید کوتاهی کنند.
وی از تشکیل 17 کمیته در ستاد دهه فجر شهرستان پلدختر خبرداد و تصریح کرد: برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر باید به نحو احسن در سطح شهرستان برگزار شود و همه در اجرای آن سهیم باشیم. سوری خاطرنشان کرد: کمیته بسیج و نیروهای مسلح، همیاری و تشکل‌های مردمی، فرهنگی و هنری، ارتباطات و اطلاع‌رسانی، روستایی و عشایر، کمیته دانشجویی، ایثارگران، کودک و نوجوان، کارگری و کارآفرینی، زنان و خانواده، فرهنگیان و دانش‌آموزان از جمله این کمیته‌ها هستند.
وی با بیان اینکه ایام‌الله دهه فجر بهترین فرصت در تبیین دستاوردهای انقلاب است، گفت: مسئولان ادارات در این ایام دستاوردهای نظام را به اطلاع مردم و عموم برسانند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار