کد خبر: ۳۵۷۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱ 08 January 2017
معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری ویژه بروجرد گفت: پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در روستاهای زیر 20 خانواراین شهرستان برگزار می شود.
احمد گودرزیان  افزود: در مجموع 50 درصد از روستاهای دو بخش مرکزی واشترینان شهرستان بروجرد دارای شورای اسلامی بوده که در قانون جدید برگزاری انتخابات شوراها در 187 روستای این شهرستان با 100 تن جمعیت برگزار می شود.
وی اظهار کرد: مهمترین هدف از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری وشوراهای اسلامی تامین سلامت انتخابات وحضور پر شور و شوق مردم درپای صندوق های اخذ رای است.
گودرزیان تاکید کرد: نباید با تبلیغات زود هنگام و برخی برنامه ها و وعده های توخالی زمینه دلسردی مردم برای حضور در این عرصه مهم و سرنوشت ساز را فراهم نمود.
وی ادامه داد: نامزدهای احتمالی شوراهای شهر و روستا از تبلیغات زود هنگام خودداری کرده زیرا که این اقدامات حتی قبل از اعلام تایید صلاحیت ها آنها غیرقانونی است.
معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری ویژه بروجرد یادآور شد: ستاد انتخابات شهرستان مستقر در فرمانداری بروجرد کلیه موارد تخلف اعم از تبلیغات زود هنگام و جلسات مختلف را رصد کرده و در پرونده انتخاباتی نامزدهای احتمالی ثبت و ضبط می کند.
 
گودرزیان افزود: تبلیغات انتخابات شوراها یک هفته قبل از برگزاری انتخابات و به صورت سراسری در کل کشور آغاز می شود که نامزدهای تایید صلاحیت شده می توانند در چارچوب قوانین به معرفی و تبلیغ بپردازند.
وی اظهارکرد: همه امکانات برای برگزاری انتخاباتی پرشور و نشاط در شهرستان بروجرد در حال آماده شدن است و تبلغیات نامحسوس برخی داوطلبان انتخابات شوراها مانند حضور در محافل، مجالس مختلف و فعالیت در فضای مجازی نیزآغاز شده و در صورتی که این افراد اقدام به چاپ بنر، کارت ویزیت ، فعالیت تبلیغاتی خلاف قانون انجام دهند برابر قانون با آنها برخورد می شود.
شهرستان بروجرد با ۱۶۰۶ کیلومترمربع مساحت و جمعیتی بیش از 350 هزارتن در2 بخش مرکزی و اشترینان بزرگترین شهرستان استان لرستان است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار