کد خبر: ۳۵۷۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۷ 09 January 2017
آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و هوشنگ بازوند استاندار لرستان در پیامی مشترک درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری را تسلیت گفتند.
 
آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و از پیشگامان انقلاب اسلامی که به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان شهدای تجریش تهران بستری شده بود یکشنبه شب دار فانی را وداع گفت.
 
به همین مناسبت نماینده ولی فقیه در لرستان و استاندار این استان در پیامی مشترک درگذشت یار دیرین امام(ره) و رهبری را تسلیت گفتند که در زیر آمده است.
حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری بود و انقلاب از آغاز با نام او پیوند یافت.
 
یاد و خاطره ایشان تداعی گر روزهای پیروزی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی است و تلاش های دلسوزانه ایشان برای مجد و عظمت ایران اسلامی همواره بر تارک تاریخ این سرزمین خواهد درخشید.در ادامه این پیام آمده است: اینجانبان مصیبت و ضایعه عظمای رحلت یار دیرین امام(ره) و انقلاب، مجاهد نستوه و دلسوز انقلاب اسلامی حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به مقام معظم رهبری، همه ملت ایران و مردم استان لرستان و همچنین خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای ایشان غفران و رحمت واسعه الهی مسئلت می نماییم.
 
آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری در سوم شهریور سال 1313 در رفسنجان چشم به جهان گشود.یار دیرین امام و رهبری 10 ها سال مبارزه با رژیم شاهنشاهی، فعالیت تعیین کننده در دوران انقلاب اسلامی ، عضویت در شورای انقلاب ، فرماندهی کل قوا در دفاع مقدس با حکم امام ، ریاست سه دوره مجلس شورای اسلامی و چهارمین رییس جمهور اسلامی ایران در دور دوره پیاپی بین سال‌های 1368 تا 1376 را در کارنامه خود داشته و به عنوان یکی از پرنفوذترین شخصیت‌های سیاسی جمهوری اسلامی شناخته شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار