کد خبر: ۳۵۷۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴ 09 January 2017
عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری گفت: ایشان در سطح کلان، حرکت اسلامی را مبتنی بر عمق بخشی به وحدت ملی و توسعه بخشی به وحدت اسلامی تعقیب می کرد. در پیام آیت الله احمد مبلغی که نسخه ای نبه د آمده است: رویکرد تاریخ ساز و به یادماندنی آیت الله هاشمی رفسنجانی به مقوله مهم پیشرفت با ابعاد معنوی، اقتصادی، اخلاقی و اجتماعی از جمله اصلی ترین مولفه های این شخصیت برجسته انقلاب اسلامی بود.
 
در این پیام آمده است: در نگاه و رفتار این عزیز سفرکرده، اسلام دینی مکتب ساز و تعالی بخش و پویا، انقلاب فرصتی تاریخی، حرکت بخش و حائز پیام های ارزشمند برای انسان و رهبر معظم انقلاب محور و چارچوب روابط و مناسبات به شیوه ای استوار و لازم الاتباع و مردم منبعی معنابخش، روح افزا و اصالت بخش به شمار می آمدند.
 
این پیام می افزاید: آیت الله هاشمی رفسنجانی در پیچ و خم سیاست، صادقانه کوشید تا ارتباط میان این مولفه های مهم را با همه توان و همت خود حفظ کند و به آن تداوم بخشد.آیت الله مبلغی در این پیام ارتحال یار نزدیک امام راحل و یاور و همرزم دیرین رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع معظم، ملت شریف ایران، مسئولان محترم نظام و خانواده داغدار آن مرحوم تسلیت عرض کرده است.
 
آیت الله هاشمی رفسنجانی یکشنبه شب در سن 82 سالگی بر اثر عارضه قلبی در تهران دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست.رئیس جمهوری اسلامی ایران، رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، رئیس مجلس خبرگان رهبری و غیره از جمله سوابق آیت الله هاشمی رفسنجانی، یار دیرین امام و رهبری در انقلاب اسلامی است.
 
آیت الله اکبرهاشمی رفسنجانی شامگاه یکشنبه در سن 82 سالگی بر اثر عارضه قلبی در تهران دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار