کد خبر: ۳۵۷۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲ 09 January 2017
رییس شبکه دامپزشکی پلدختر گفت: 6 واحد غیرمجاز عرضه مرغ زنده با هدف نظارت بر بهداشت اماکن عرضه مواد خام دامی و پیشگیری از بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در شهرستان پلدختر پلمپ شد.
 
رضا عسکری افزود: این واحدهای متخلف عرضه مرغ زنده در اطراف شهر پلدختر به صورت غیر بهداشتی اقدام به ذبح و عرضه مرغ زنده می کردند که با همکاری مقامات قضایی و شبکه بهداشت و درمان پلدختر پلمپ شدند.وی گفت: کار صدور مجوز پلمپ سایر واحدهای عرضه کننده مرغ زنده در بخش معمولان و روستای افرینه در حال طی مراحل قانونی است که پیش بینی می شود تا پایان هفته جاری پلمپ شوند.
 
رئیس شبکه دامپزشکی پلدختر با بیان اینکه کارشناسان و ناظران این اداره با عرضه کنندگان مرغ زنده برخورد جدی می کنند، افزود: کشتار غیرمجاز دام و مرغ زنده با خطرات بهداشتی بسیاری همراه است که سلامت و امنیت غذایی را زیر سوال می برد.
 
وی حفظ سلامت مردم و محیط زیست و جلوگیری از شیوع بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان را هدف پلمپ واحدهای صنفی عرضه کننده مرغ زنده در پلدختر بر شمرد و گفت: طرح بازرسی و پلمپ واحدهای عرضه و کشتار مرغ زنده همچنان در این شهرستان با جدیت اجرا می شود.
 
عسکری از شهروندان خواست هرگونه تخلف بهداشتی در عرضه فرآورده های خام دامی را با شماره تلفن 3222230 شبکه دامپزشکی شهرستان پلدختر گزارش نمایند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار